המכללה לשיווק דיגיטלי

איזה סוגי קמפיינים ניתן לנהל בפייסבוק?

פייסבוק מציע מגוון עשיר של מטרות שאותם יש לבחור במעמד יצירת קמפיין פרסומי. פייסבוק ממיינת את המטרות לשלושה סוגים:

 

הגברת מודעות למותג

הגברת מודעות למותג היא קבוצת מטרות שיוצרות התעניינות במוצר או בשירות שלכם. כדי להגביר את המודעות למותג, עליכם לספר לאנשים מה הופך את העסק שלכם לבעל ערך. לדוגמה, Jasper’s Market עומדים להשיק רשת אזורית קטנה של חנויות מכולת. באמצעות המטרה הגברת המודעות למותג, הם יכולים ליצור קמפיין שידגיש את הפירות והירקות הטריים והאורגניים שהם מציעים לאנשים בסביבה הקרובה.

תחת מטרה זו, תוכלו ליצור את הקמפיינים הבאים:

הגברת מודעות למותג

הצגת המודעות שלך לאנשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לזכור אותן. איך פייסבוק יודעת לומר כי אותו גולש שיחשף למודעות שלכם גם יזכר בהן אחר כך? אני לא יודע לומר ואני גם לא חושב שיש מישהו שיודע להסביר את זה… בכל מקרה זה נשמע מאוד מעניין.

תפוצה

הצגת המודעות שלך למספר המקסימלי של אנשים. תחת קמפיין זה אפשר להגדיר מהו מספר החשיפות שתרצו להגביל לכל משתמש באופן דיפולטיבי. לחצו כאן כדי לעבור לדיון אודות השיקול של רמת התדירות שכדאי לאפשר למודעה להיות מוצגת בפני משתמש יחיד.

שיקול

שיקול היא קבוצת מטרות שגורמות לאנשים לחשוב על העסק שלכם ולחפש מידע נוסף אודותיו. לדוגמה, ל-Jasper’s Market יש אתר אינטרנט שבוא הוא מרכז את כל הפעילות, השירותים והמוצרים שהוא מוכר. דרך מטרת תנועה, הם יכולים ליצור קמפיין שיעודד אנשים לבקר באתר שלהם ולקבל מידע נוסף.

תחת מטרה זו, תוכלו ליצור את הקמפיינים הבאים:

תנועה

באמצעות קמפיין תנועה, ניתן להציג מודעות שבעת הקלקה עליהן, המשתמשים יועברו לאתר, או לאפליקציה, או לאירוע בפייסבוק, או אפילו להתקשר אליכם (החיוג זמין רק במובייל).

מעורבות

קמפיין מעורבות מאפשר לכם לקבל יותר לייקים בדף, תגובות לאירועים או רגשות, תגובות או שיתופים לפוסט. שימו לב, גם אם משתמש יתעכב כדי לקרוא את התוכן של הפוסט שלך, זה יחשב גם כמעורבות מוצלחת. 

התקנת אפליקציה

הצגת המודעה שלך לאנשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר להוריד את האפליקציה שלך ולקיים איתה אינטראקציה.

צפיות בסרטון

הצגת מודעות סרטון לאנשים. מבחינת עמודות הביצועים, מנהל המודעות יסדר אותם באופן אוטומטי כך שתוכלו לראות כמה אנשים ראו איזה אחוז מתוך הסרטון באופן מפורט להפליא.
 

יצירת לידים

שימוש בטפסים, שיחות או צ’אטים כדי לאסוף פרטים מאנשים שגילו עניין בעסק שלך. לאחר איסוף הפרטים, תצטרף לחזור אליהם בדרכך השלך (אימייל, שיחת טלפון וכו’). הקמפיין הזה הוא בעל אופי מאוד מכירתי, והסבירות להגשמת עסקאות דרכו הוא גבוהה מאוד. לדיון בנושא “במה תלויה סגירת עסקה” לחצו כאן.
 

הודעות

הצגת מודעות המאפשרות לאנשים לקיים איתך אינטראקציה ב-Messenger, ב-WhatsApp וב-Instagram Direct. גם קמפיין זה זוכה לציון מאוד גבוהה מבחינת באופי המכירתי שלו, בעיקר כשמדובר בקמפיין הודעות לוואטסאפ. שימו לב שנדרש וואטסאפ ביזנס כדי להשתמש בקמפיין זה.

המרות

מטרות שמעודדות אנשים שמתעניינים בעסק לקנות את המוצר או השירות שלכם או להשתמש בו. לדוגמה, Jasper’s Market פתחו כמה מיקומים חדשים. באמצעות המטרה תנועה לחנות הם יכולים ליצור קמפיין כדי לעודד לקוחות פוטנציאליים לבקר בחנות הקרובה אליהם.

תחת מטרה זו, תוכלו ליצור את הקמפיינים הבאים:

המרות

ההמרות הן הפעולות שאתם צריכים להגדיר באתר. תוכלו להגדיר כל פעילות באתר כהמרה והדמיון או המגבלה שלכם. כשתבחרו פעולת המרה, פייסבוק תנסה להגיע לקהל בהל הסבירות הגבוהה ביותר להגשים אותה. דוגמאות להמרות: רכישות, הוספת מוצרים לסל, שליחת טופס יצירת קשר, הרשמה לניוזלטר וכו’. שימו לב! כניסה סתמית לאתר היא לא המרה. המרה היא רק פעילות שמתבצעת בפועל באתר.

מכירות מהקטלוג

באפשרותך להשתמש בקהל היעד כדי להציג לאנשים מודעות עם פריטים מהקטלוג שלך. הקטלוג מקבל את המידע שלו מ-Feed מוצרים שיש ליצור. מומלץ ליצור פיד מסוג XML שזה למעשה קישור שמחבר בין המוצרים באתר, כולל המלאי שלהם, לבין הקטלוג של פייסבוק. ההמלצה להשתמש דווקא קובץ XML היא שקובץ זה הוא “חי” ולכן מקבל כמעט בשידור חי מידע על המוצרים והמלאי שלהם. כדי ללמוד כיצד ליצור קטלוג דינמי באמצעות קובץ XML באתרי וורדפרס, לחצו כאן.

תנועה לחנות

קמפיין זה מאפשר את הצגת המודעות שלך לאנשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לבקר בחנויות הפיזיות שלך כאשר הם נמצאים בקרבתן. אתם תוכלו לשלב את הקמפיין הזה יחד עם מדידת אירועים Off-line כדי לחשב את החזר ההשקעה ולמדוד יעילות ולבצע אופטימיזציה.

בחירת סוג קמפיין בפייסבוק

מהו השיקול בבחירת סוג הקמפיין?

נשמח לקבל מכם ביקורת!

אם התוכן תרם לכם ערך ותרצו לעזור לנו לקדם ולהפיץ אותו, אנחנו יותר נשמח מאוד(!) אם תעניקו ביקורת חיובית על האתר. איך אפשר לעשות את זה? הקליקו על כפתור הזהב להענקת ביקורת בגוגל:

5/5

רוצים לשתף את התוכן עם חברים שלכם? אפשר לעשות זאת בקלות מכאן >>

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

תוכן עניינים

אודות המכללה לשיווק דיגיטלי;

המכללה לשיווק דיגיטלי מעניקה הכשרות מקצועיות בתחום השיווק הדיגיטלי בשיטה של לימודים מקוונים. ההכשרות שלנו כוללות לימודי בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, עיצוב גרפי ועוד.

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

ריגול מתחרים בפייסבוק

איך אפשר לדעת מה המתחרים שלכם עושים בפייסבוק? יש כמה דרכים שבהם תוכלו להציץ לפעילות השיווקית שלהם. ריגול ובדיקת פעילות מתחרים בפייסבוק ריגול זו אולי

אסטרטגיה

מהו השיקול בבחירת סוג הקמפיין?

פייסבוק מציגה מגוון רחב מאוד של מטרות שהיא מציע להגשים באמצעות הפרסום שלה. העושר הזה עלול ליצור בלבול שכן קשה לדעת איזה קמפיין העסק שלנו

פרסום בפייסבוק

דעה אחרת: למה אנחנו כן חושבים שקמפיין לייקים יעשה רק טוב לעסק שלך.

אם “תעזו” להעלות שאלה בנושא ניהול קמפיינים לגיוס לייקים לעמוד העסקי שלכם באחת מקבוצות הפייסבוק המקצועיות של אנשי שיווק דיגיטלי, סביר להניח שתספגו הרבה ביקורת מצד מנהלי מדיה שיאמרו כי מדובר בקמפיין מיותר לחלוטין ובזבוז כסף בלבד. למה הם חושבים ככה, האם הם צודקים בטענות שלהם ומה קורה היום?

פרסום בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק מאפשר להפיץ את המודעות שלכם בפני קהל יעד ספציפי שאתם בוחרים להגדיר כרלוונטי, ובכך להגשים את היעדים העסקיים של הפרסום. פייסבוק היא

המלצות נוספות עבורך:

אוהבים מאוד תוכן על פרסום בפייסבוק אבל מעניין אתכם לחקור נישות נוספים בנושא פרסום באינטרנט? ראו כאן קטגוריות נוספות בתחום:

תודה שהצטרפת לרשימת הדיוור!

אם אהבת את התוכן, אני אשמח לקבל ממך פרגון על ידי מתן ביקורת חיובית שתסייע לי לשפר את חשיפת האתר בפני גולשים נוספים. זה יועיל לי מאוד 🙏

קורס שיווק דיגיטלי

ההרשמה לקורס שיווק דיגיטלי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

מחיר הקורסים 8,000 ש"ח

מחיר הקורס המשולב: 6,500 ש”ח בלבד!

למידע נוסף והרשמה יש ליצור קישור בטלפון או בוואטסאפ:

קורס עיצוב גרפי

ההרשמה לקורס עיצוב גרפי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

עקב המצב הכלכלי הקשה שנכפה על החברה הישראלית כולה, ההרשמות לכל הקורסים יוענקו במחיר מסובסד כל עוד המשבר נמשך.
למידע נוסף יש ליצור קשר באתר.

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן... איך אפשר לעזור לך?