המכללה לשיווק דיגיטלי

גוגל אנליטיקס

כמה אנשים גולשים כרגע באתר שלכם? איזה קמפיין מניב לכם את התוצאות הטובות ביותר? האם יש תוכן שהמשתמשים שונאים באתר שלכם? היכן רצף הגלישה נקטע והמשתמשים נוטשים את האתר? איך תוכלו לשפר את הביצועים שלו? גוגל אנליטיקס מאפשרת לכם לענות על השאלות האלו ולהסיק מסקנות חיוניות לביצוע האתר והקמפיינים.

מה זה גוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס היא פלטפורמה חינמית מבית גוגל המאפשרת לנו להבין את ביצועי האתר והקמפיינים. באמצעות גוגל אנליטיקס אנחנו יודעים כמה משתמשים ביקרו באתר שלנו, מהיכן הם הגיעו, באילו דפים הם גלשו, מי הם ברמה הסוציו-דמוגרפית, כמה זמן הם שהו באתר, כמה מהם משתמשים חדשים ועוד.

המשמעות היא שדרך ניתוח האתר בגוגל אנליטיקס אנחנו נוכל לדעת איך הגולשים שלנו מגיבים תוך כדי הגלישה שלהם באתר: איזה תוכן מניע אותם לפעולה, היכן הם חודלים להתעניין במותג ואיזה מקור תנועה אחראי על הזרמת קהל איכותי (ואיזה לא).

הרי לא כל האתרים זהים, אז איך גוגל אנליטיקס יודעת מה קורה דווקא באתר שלי?

הגדרות ברירת המחדל של גוגל אנליטיקס יכולות להציג 5 דוחות:

  • זמן אמת – מה קורה עכשיו באתר
  • קהל – מי פוקד את האתר
  • צירוף משתמשים – מה מקור התנועה לאתר (פייסבוק, אורגני, ניוזלטר וכו’)
  • התנהגות – מה המשתמשים עושים באתר
  • המרות – דוח שיפעל רק אם נגדיר אותו אשר יציג את ההמרות באתר

מעבר לכך, במידה ואנחנו נרצה לעקוב אחרי אירועים מיוחדים המתרחשים באתר הספציפי שלנו, אנחנו נוכל לפתח את המערכת ולשדרג אותה על הגדרת יעדים מותאמים אישית.

מלבד דוחות אלו – ישנה פונקציה נוספת שגוגל אנליטיקס מאפשרת לנו לבצע: פילוח משתמשים המתבסס על האירועים באתר לטובת יצירת קהל יעד שיהיה ניתן להכווין אליו קמפיינים בגוגל אדס.

איך גוגל אנילטיקס יכולה לדעת מה קורה באתר שלי?

כדי לאפשר את כל הסגה הזו – יש צורך לפתוח חשבון בגוגל אנליטיקס (מותנה מאימות ג’ימייל) ולקשר בין החשבון לאתר באמצעות קטע קוד שתקבלו במעמד ההרשמה. מי שאחראי על הטמעת הקוד הוא מפתח האתר. במידה ואתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם אז ניתן להטמיע את קטע הקוד של גוגל אנליטיקס בכל אתר באמצעות גוגל תג מנג’ר. כדי לפתוח חשבון גוגל אנליטיקס לחצו כאן או שתחפשו בגוגל Google Analytics ותתחילו את תהליך ההרשמה.

גוגל אנליטיקס שיעור 1

מה זה גוגל אנליטיקס, פתיחת חשבון אנליטיקס, בדיקת תקינות הטמעה

גוגל אנליטיקס שיעור 2

תרגום גוגל אנליטיס, גישה לחשבון דוגמה, דוח זמן אמת

גוגל אנליטיקס שיעור 3

דוח קהלים, היכרות עם הטבלה המרכזית של גוגל אנליטיקס, הסקת מסקנות ראשונה

בסדרת ההדרכות הבאה תוכלו ללמוד כיצד לשלוט בגוגל אנליטיקס:

גוגל אנליטיקס שיעור 1

מבוא לגוגל אנליטיקס שיעור 1 נושא השיעור: מה זה גוגל אנליטיקס פתיחת חשבון חדש בדיקת תקינות הטמעה צפו בהדרכה קישורים נחוצים: Google Analytics Tag Assistant

קרא עוד »

גוגל אנליטיקס שיעור 2

גוגל אנליטיקס שיעור 2 נושא השיעור: תרגום גוגל אנליטיקס גישה לחשבון דוגמה דוח זמן אמת צפו בהדרכה קישורים נחוצים: גוגל דאטה סטודיו חשבון דוגמה לגוגל

קרא עוד »

גוגל אנליטיקס שיעור 3

גוגל אנליטיקס שיעור 3 נושא השיעור: דוח קהלים היכרות עם הטבלה המרכזית של גוגל אנליטיקס הסקת מסקנות ראשונה צפו בהדרכה אהבתם את התוכן? שתפו אותו:

קרא עוד »

להתמקצעות מעמיקה בגוגל אנליטיקס, ראו מידע נוסף ואת תוכנית הלימוד של הקורס לקידום אתרים בגוגל

נשמח לקבל מכם ביקורת!

אם התוכן תרם לכם ערך ותרצו לעזור לנו לקדם ולהפיץ אותו, אנחנו יותר נשמח מאוד(!) אם תעניקו ביקורת חיובית על האתר. איך אפשר לעשות את זה? הקליקו על כפתור הזהב להענקת ביקורת בגוגל:

5/5

רוצים לשתף את התוכן עם חברים שלכם? אפשר לעשות זאת בקלות מכאן >>

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

תוכן עניינים

אודות המכללה לשיווק דיגיטלי;

המכללה לשיווק דיגיטלי מעניקה הכשרות מקצועיות בתחום השיווק הדיגיטלי בשיטה של לימודים מקוונים. ההכשרות שלנו כוללות לימודי בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, עיצוב גרפי ועוד.

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

הצעת מחיר לדוגמה: קידום אורגני SEO

דוגמה להצעת מחיר – SEO קידום אורגני

במהלך התקופה שאנחנו נותנים שירותי קידום אורגני לעסקים, יצרנו מספר פורמטים של הצעות מחיר, כשבכל פעם שדרגנו אותה בהתאם לידע שצברנו, הניסיון שהראה לנו איך

איך יוצרים סכמת FAQ?

(FAQ (frequently asked questions היא סכמה קלאסית שמאוד קל לייצר והיא כמובן יעילה מאוד לקידום אתרים אורגני בגוגל. הסכמה מוסיפה עוד 2 שורות מידע במודעה

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני

המדריך הבא יציג לכם את הדרכים המרכזיות לקידום האתר בגוגל. הוא מכיל הסברים לצד דוגמאות, כאשר התוכן כולל הדרכות וידאו לטובת העצמת חווית המשתמש. מומלץ

שיווק דיגיטלי

איך מתמחרים עבודת קידום אתרים?

מחבר: דניאל זריהן דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO – קידום אתרים אורגני) באופן מקצועי משנת 2009, כותב בלוג כבר כמעט עשור ובעל

חשבון גוגל אנליטיקס ישן

פתיחת חשבון גוגל אנליטיקס ישן

במדריך זה נראה כיצד לפתוח חשבונות UA במקום GA4 החדשים שעדיין לא מוכרים לעומק. שלבים יצירת חשבון גוגל אנליטיקס ישן GA4 (גוגל אנליטיקס 4) עדיין

פרסום ביוטיוב

קידום ביוטיוב

יוטיוב היא אחת הפלטפורמות הכי מפוספסות מצד המפרסמים בישראל כשמסיבה כלשהי, הרבה בעלי עסקים וחברות שיווק לא מזהות את העוצמה השיווקית שיוטיוב מציע במחירים שבהשוואה

פרסום בגוגל

ניהול קמפיינים בגוגל

Google Ads (או מעכשיו פשוט ‘גוגל אדס’) היא המערכת שדרכה מבצעים קידום ממומן של בגוגל. השימוש בפלטפורמה כרוך בפתיחת חשבון (בחינם) עם חשבון Gmail. בתוך הממשק של

google tag manager

גוגל תג מנג’ר – מדריך

המדריך הבא מלמד כיצד לשלוט בגוגל תג מנג’ר ולעשות בו שימוש לטובת ניהול קמפיינים מתקדמים בגוגל ופייסבוק לרבות צביעת קהלים, רימרקטינג, חיבור לגוגל אנליטיקס, מעקב

תודה שהצטרפת לרשימת הדיוור!

אם אהבת את התוכן, אני אשמח לקבל ממך פרגון על ידי מתן ביקורת חיובית שתסייע לי לשפר את חשיפת האתר בפני גולשים נוספים. זה יועיל לי מאוד 🙏

קורס שיווק דיגיטלי

ההרשמה לקורס שיווק דיגיטלי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

מחיר הקורסים 8,000 ש"ח

מחיר הקורס המשולב: 6,500 ש”ח בלבד!

למידע נוסף והרשמה יש ליצור קישור בטלפון או בוואטסאפ:

קורס עיצוב גרפי

ההרשמה לקורס עיצוב גרפי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

עקב המצב הכלכלי הקשה שנכפה על החברה הישראלית כולה, ההרשמות לכל הקורסים יוענקו במחיר מסובסד כל עוד המשבר נמשך.
למידע נוסף יש ליצור קשר באתר.

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן... איך אפשר לעזור לך?