המכללה לשיווק דיגיטלי

איך לענות על השאלה “כמה כסף צריך לשים בקמפיין?”

כשתבצעו שיחת תיאום ציפיות ראשונית עם לקוח חדש, סביר להניח שאחת השאלות הראשונות שיעלו מצידו היא “כמה כסף צריך לשים על הקמפיינים”. שאלה לגיטימית שלא פשוט לענות עליה, אבל יש ‘תשובה נכונה’. בשביל להבין כמה תקציב מדיה צריך, אנחנו צריכים לדעת קודם כל כמה המרות הלקוח רוצה להגשים לאור הקמפיין.

כמה תקציב צריך לניהול קמפיינים

"תגיד לי לאן אתה רוצה להגיע, ואגיד לך באיזו דרך לבחור"

ככל הנראה אחד האסטרטגים הראשונים: החתול מאליס בארץ הפלאות

בואו ניקח מקרה דוגמה של חברה להשקעות נדל”ן בארה”ב (שפונה לשוק הישראלי) ונניח שלאור הפרסום, הלקוח מעוניין לקבל 10 לידים חדשים בכל חודש.

אז כמה כסף החברה צריכה להשקיע ברכישת מדיה?

כדי לבדוק כמה כסף צריך להשקיע בגוגל אדס כדי לתפור 10 המרות חדשות בכל חודש, נוכל לתת תשובה המניחה את הדעת באמצעות שימוש בכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל אדס >> קבלת נפח חיפוש ותחזיות. רשמו שם את מילת המפתח שאתם רוצים לבחור ואז תיחשפו לתוצאות ראשוניות. אני אבדוק את הביטוי “השקעות נדל”ן בארה”ב”:

1

2

כברירת מחדל, גוגל אדס הציג לי תוצאות לפי תקציב של 8 ש”ח לקליק. כפי שניתן לראות, עם תקציב כזה לא ניתן להפיק שום המרה בתחום כל כך תחרותי. כדי להגדיל את המחיר לקליק בתוכנית, גשו וערכו את העלות המקסימלית לקליק. אני אשנה את ההצעה ל-20 ש”ח מקס’ לקליק:

1

2

לאחר ששיניתי את ההצעה ל-20 ש”ח לקליק, קיבלתי תחזית חדשה שמנבאת המרה בעלות של קרוב ל-100 ש”ח:

שימו לב: התחזית הזאת מתייחס לניהול קמפיינים ברמה סבירה ובינונית בגוגל אדס. היא לוקחת בחשבון את הרמה הממוצעת של כל המכרזים עבור ביטוי זה. במידה ואתם שולטים במערכת ותדעו להתנהל איתה כהלכה, תוכלו להניב מחיר זול יותר להמרה.

עם מחיר להמרה של 100 ש”ח ורצון להגיע ל-10 המרות חדשות בכל חודש, אני יכול לומר ללקוח כי על מנת להגיש את היעדים שלנו, אני ממליץ על תקציב שיווק של 1,000 ש”ח לחודש.

זכרו: ההמלצה לתקציב השיווק נגזרת מהיעדים שלהקוח מבקש להגשים בעקבות הקמפיין. לו הלקוח היה מבקש להגשים יעד אחר, ההמלצה הייתה שונה.

נשמח לקבל מכם ביקורת!

אם התוכן תרם לכם ערך ותרצו לעזור לנו לקדם ולהפיץ אותו, אנחנו יותר נשמח מאוד(!) אם תעניקו ביקורת חיובית על האתר. איך אפשר לעשות את זה? הקליקו על כפתור הזהב להענקת ביקורת בגוגל:

5/5

רוצים לשתף את התוכן עם חברים שלכם? אפשר לעשות זאת בקלות מכאן >>

מוזמנים להוסיף את דעתכם למאמר לטובת דיון מעשיר;

תוכן עניינים

אודות המכללה לשיווק דיגיטלי;

המכללה לשיווק דיגיטלי מעניקה הכשרות מקצועיות בתחום השיווק הדיגיטלי בשיטה של לימודים מקוונים. ההכשרות שלנו כוללות לימודי בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, עיצוב גרפי ועוד.

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך לשפר יחס המרה באתר

איך לשפר יחס המרה באתר?

יחס המרה של האתר (מכל אפיקי התנועה הדיגיטלית) הוא מדד מאוד משמעותי שאפשר לבחון אותו בגוגל אנלטיקס. הוא מציין את מספר המשתמשים שביצעו כניסה לאתר

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש במכלול האפשרויות ומגוון הפלטפורמות העומדות לרשותנו ברשת האינטרנט במטרה לפרסם ולקדם תוכן שבסופו של דבר יעניק לנו / ללקוחותינו ערך. ההצלחה

ניהול מוניטין

מה זה ניהול מוניטין ולמי הוא חשוב?

מחבר: לירון קטלן לירון קטלן הינו יזם דיגיטלי ישראלי בעל ניסיון רב של מעל ל-15 שנים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטליים. הבעלים של חברת “ניהול מוניטין”

דף נחיתה

איך ליצור דף נחיתה שבאמת יהפכו את הגולשים ללקוחות? במדריך הבא אציג את נקודת המבט ממנה אני מסתכל על הצורך בדף נחיתה, היתרונות והחסרונות בדפי

הכנת תשתית לשיווק

הכנת תשתית לשיווק

מה זו הכנת תשתית לשיווק, למה היא חשובה ומתי עושים אותה? הכנת תשתית לשיווק היא בנייה נכונה של משפך שיווקי הכוללת סגירה מראש של כל אירועי

מקלדת אימוג'י

מקלדת אימוג’י

מקלדת אימוג’י למחשב – הוסיפו סמלים מושכים למודעות שלכם השתמשו במקדלת אימוג’י כדי להוסיף צבע וחיים למודעות גוגל או פייסבוק שלכם. אימוג’י ממגנט את העיניים,

תיק עבודות בשיווק דיגיטלי

דוגמה לתיק עבודות בשיווק דיגיטלי

תיק עבודות בשיווק הדיגיטלי נחוץ למי שמחפש עבודה בתחום והוא בתחילת דרכו. סוכנויות דיגיטל ישמחו לקלוט עובדים בעלי רקע וניסיון מועט בתחום, אך סביר להניח

שיווק דיגיטלי

אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי

להלן שלבים אשר מציגים את סדר הפעולות שיש לנקוט כדי להצליח לקדם עסק / גוף / ארגון דרך שיווק דיגיטלי. עמידה בשלבים אלו תשפר משמעותית את הסיכויים שלכם לעמוד ביעדים הדיגיטליים שלכם.

המלצות נוספות עבורך:

אוהבים מאוד שיווק דיגיטלי אבל מעניין אתכם לחקור נישות נוספים בנושא פרסום באינטרנט? ראו כאן קטגוריות נוספות בתחום:

תודה שהצטרפת לרשימת הדיוור!

אם אהבת את התוכן, אני אשמח לקבל ממך פרגון על ידי מתן ביקורת חיובית שתסייע לי לשפר את חשיפת האתר בפני גולשים נוספים. זה יועיל לי מאוד 🙏

קורס שיווק דיגיטלי

ההרשמה לקורס שיווק דיגיטלי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

מחיר הקורסים 8,000 ש"ח

מחיר הקורס המשולב: 6,500 ש”ח בלבד!

למידע נוסף והרשמה יש ליצור קישור בטלפון או בוואטסאפ:

קורס עיצוב גרפי

ההרשמה לקורס עיצוב גרפי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

עקב המצב הכלכלי הקשה שנכפה על החברה הישראלית כולה, ההרשמות לכל הקורסים יוענקו במחיר מסובסד כל עוד המשבר נמשך.
למידע נוסף יש ליצור קשר באתר.

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן... איך אפשר לעזור לך?