קורס בניית אתרים

WordPress

2020

קורס בניית אתרים דיגיטלי

לא חשוב איפה אתם נמצאים, מה סדר היום שלכם ובמה אתם עוסקים כעת. הקורס לבניית אתרים הדיגיטלי יכול ללוות אתכם בכל מקום, תוכלו לצפות בפרקים כמה פעמים שתרצו, בקצב שתבחרו ולצד קבוצת הליווי הפרטית של הקורס.

נעים מאוד, קוראים לי חוליאן טרומפר ואני מרצה הקורס. 

מרצה לפיתוח אתרים ושיווק דיגיטלי, מומחה וורדפרס וטוב בלהסביר, להדגים ולפשט תכנים. לאחר שזכיתי להרצות על וורדפרס ושיווק דיגיטלי במספר קורסים ומכללות מובילות לרבות ביחידה ללימודי המשך של הטכניון, במכללה לניו מדיהבחוג לתקשורת של המכללה למנהל ועוד, אני נרגש להגיש לכם את הקורס לבניית אתרים הדיגיטלי שפיתחתי לאחר צבירת ניסיון של מספר שנות הדרכה בתחום.

מטרות הקורס לבניית אתרים

בתום הקורס, בוגריו יוכלו לבנות ולנהל אתרי וורדפרס ולהשתלב בתעשייה כשכירים או עצמאיים. כמו כן, בוגרי הקורס לבניית אתרים ידעו כיצד לפתח את המערכת מעבר ליכולותיה הבסיסיות בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח, לאפיין עבודת פיתוח ולתמחר את הפרויקטים שלהם. בנוסף – הבוגרים יסיימו את ההכשרה עם הפרויקט הראשון שלהם לטובת ניהול תיק עבודות.

פיתוח עמודי נחיתה
5/5
פיתוח אתרי תדמית
5/5
פיתוח בלוג תכנים
5/5
פיתוח חנויות וירטואליות
5/5

רוצים לקבל הצצה לקורס? הזינו כאן את שמכם ועברו ליחידה הראשונה:

קורס בניית אתרים: סילבוס

יחידה ראשונה: היכרות עם WP + פיתוח עמוד נחיתה

  1. מה זה וורדפרס? קוד פתוח, רישיון ציבורי, יתרונות וחסרונות, איך מגיעים ל”מאחורי הקלעים” של האתר?
  2. היכרות עם לוח הבקרה של וורדפרס: לוח בקרה ראשי, עדכונים, עמודים ופוסטים, תבניות, תוספים, הוספת משתמש חדש והגדרות מערכת.
  3. עמוד נחיתה א’: מה זה עמוד נחיתה? ממה הוא מורכב? בניית עמוד חדש, הגדרת עמוד ‘קאנבס’.
  4. עמוד נחיתה ב’: טבילת אש ראשונית עם אלמנטור ותחילת פיתוח עמוד הנחיתה. היכרות עם אזורים, עמודות ואלמנטים. כיצד ליישם עמוד נחיתה בעל אפיון מוכתב מראש – פיקסל פרפקט
  5. עמוד נחיתה ג’:  סיום תהליך עיצוב עמוד הנחיתה – עריכת מתקדמת של סגנון האלמנטים – שוליים חיצוניים ושוליים פנימיים, ספויילרים ושכפול סגנון עיצוב.

יחידה שנייה: רספונסיביות – התאמת האתר למסכים שונים

  1. אופטימיזציית אלמנטים למובייל וטאבלט: כיצד לבצע בדיקת תקינות אתר בסוגי מכשירים שונים וכיצד לסגנן כהלכה את האלמנטים באתר לפי מכשיר.
  2. אופטימיזציית אלמנטים למובייל וטאבלט – מתקדם: איתור באגים באלמנטים ספציפים אשר יוצרים בעיות רספונסיביות שכיחות באלמנטור ותיקונם: סליידרים, שוליים חיצוניים ופנימיים, אפקט כניסה ואפקט מעבר עכבר.
  3. פרק אקסטרה! הצגה של מקרה אמיתי:

    • איתור תקלה – התוכן גולש מעבר לשוליים בטלפון נייד.
    • תיקון תקלה – איך לסדר זאת.

יחידה שלישית: פיתוח אתר תדמית

8. פיתוח אתר: יצירת מספר עמודים, הכלת עמודים, בתפריט ניווט, הגדרת עמוד בית, בניית הידר, color zilla דגימת צבעים , בניית פוטר, סידור תפריט ניווט

9.הגדרות תבנית OceanWP והגדרות ברירת מחדל של אלמנטור:

דריסה של כותרת עליונה, סגל צד ובר עליון
הוספת אייקון לוגו אתר לאתר בדפדפן באינטרנט
הגדרות צבע קישורים
הגדרות פונטים ברירת מחדל ברמת התבנית
הגדרות פונטים ברירת מחדל ברמת אלמנטור

10. עיצוב עמודים באופן מהיר באמצעות טמפלטים של אלמנטור:

הוספת טמפלטים מובנים שאלמנטור לעיצוב עמודים
עריכת אזורים ופריסה
הגעה מהירה לעריכת עמודים
הגעה מהירה לעריכת עמודים באמצעות אלמנטור
דפדוף מהיר בין עמודים הערוכים באמצעות אלמנטור מתוך מצב העריכה
הוספת טמפלטים מובנים של אלמנטור לעיצוב אזורים באמצעות בלוקים
התאמת תוכן התבנית לתוכן שלנו

 

11. הוספת תוספים חדשים לטובת פיתוח האתר – המשך פיתוח אתר תדמית:

התקנת תוסף חדש
כיצד משדרגים תוספי מערכת
כיצד לחפש תוספים חדשים
הוספת אלמנט וידאו
הוספת תוסף שכפול עמודים ופוסטים
הוספת תוסף תבניות לאלמנטור
כיצד למחוק עמודים ולשחזר עמודים שנמחקו
רספונסיביות להידר במובייל
הוספת שכבת רקע לרקע האזור

יחידה רביעית: פיתוח אתר תדמית – אלמנטים מתקדמים

12. פיתוח תפריט מגה מניו:

היכרות עם התפריט של אלמנטור פרו
התקנת תוסף Jet Element
הגדרות תפריט מגה מניו
עיצוב תפריט מגה מניו

13. תתי פריט בתפריט וקישורי עוגן:

יצירת מבנה תתי פריט עבור תפירט הניווט
יצירת אלמנט עוגן באזורים נבחרים
יצירת תפריט קישורים המובילים לקישורי עוגן דרך התפריט
יצירת קישור עוגן לאזור עוגן דרך כפתורים

14. יצירת תפריט דביק והתייחסות לZ-index

15.שימוש בקבצי SVG: העלאת קובץ וובי במקום תמונת jpag או png. יתרונות: קובץ קל משקל, אין פיקסלים ומאגר תמונות SVG עם יכולת עריכת צבעים

16. בניית וידג’ט גלובלי: וידג’ט גלובלי הוא אלמנט שהוגדר כערך קבוע, ושינוי שלו ישפיע על כל אלמנט מסוגו בכל רחבי האתר. הוא מסייע לנו לפתח אלמטים קבועים בצורה מהירה עם יכולת עריכה קלה

17. אלמנטים מתקדמים בטופס יצירת קשר: הפנייה אוטומטית לעמוד תודה רבה, חיבור מערכות צד ג’ לטופס יצירת קשר ועריכת הודעות הצלחה או שגיאה באת מילוי הטופס.

17.02: פרק המשך *** תיקון תקלה בטופס יצירת הקשר: השיעור מתייחס למקרה שיכול לקרות בו טופס יצירת הקשר מגיע אל המייל שלכם כשהוא ריק מתוכן (🤬). תקלה נורא מרגיזה. בשיעור הזה נלמד כיצד לתקן אותה במידה והיא קיימת.

18 .פופאפים:

פיתוח ועיצוב פופאפ
הפעלת פופאפ לפי טריגר גינרי
הפעלת פופאפ לפי טריגר דינמי

19. פיתוח אפקט גלילה מתקדם

20. התייחסות לאזור ספציפים בתמונה: התקנת תוסף draw attention ועריכתו

21. אפקט תנועה ואנימציית כניסה: הפעלת אפקט מעבר תמונה ושינוי צבע, היכרות עם תוכנה להפיכה תמונות צבעוניות לשחור לבן, הפעלת אפקט אנימציית כניסה והפעלת אפקט תנועת עכבר

22. עיצוב עמוד 404: עיצוב תבנית קבוע לעמוד שגיאה + היכרות עם מאגר תמונות GIF

23. פיתוח סוגי פוסטים מותאמים אישית: פיתוח סוגי פוסטים מותאמים אישית תוך שימוש ב-CPT UI & ACF ויצירת תוכן דינמי לעיצוב קבוע על ידי משיכת מידע משדות מתקדמים​

יחידה חמישית – פיתוח בלוג

24. פיתוח בלוג תכנים:

בניית קטגוריות
בניית פוסטים
קישורם בין פוסטים לקטגוריות
יצירת תבנית פוסטים
משיכת תוכן דינמי מהפוסטים
שימוש בווידג’ט פוסטים לעמוד בלוג
ערכית ווידג’ט פוסטים ועיצובו

25. הכלת תכנים בפוסטים מותאמים אישית: המשך לשיעורים 23+24: פיתוח תכנים מותאמים אישית באמצעות CPT UI & ACF והכלתם בוידג’ט פוסטים

יחידה שישית – פיתוח eCommerce

26. פיתוח אתר איקומרס:

הגדרות ווקומרס
הוספת מוצרים מורכבים
יצירת תכונות והגדרת ערכים
הוספת וריאציות מוצר והגדרות מחיר, מק”ט, מלאי ותמונת מוצר
הכלת גלריית תמונות מוצר
השמת מוצרים באתר
הצגת פלואו רכישה

27.  אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 2:

הסרת כפתור צפייה מהירה
הגדרות טיפוגריה לעמוד מוצר

28. התאמה אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 3:

דריסת שולי תבנית בעמוד מוצר
הפנייה אוטומטית של מוסיפי מוצר לעגלה לעמוד העגלה
רינדור אוטומטי של מחיר העגלה בעת שינוי מספר מוצרים (Ajax)
שימוש בקוד לטובת הסרת כפתור “עדכון עגלה”

29. התאמה אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 4:

כיצד לעשות שימוש ב-CSS כדי להגדיר אפשרויות שאין להן פיתרון ברמת הגדרות התבנית אלא רק דרך קוד

30. התאמה אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 5:

כיצד השימוש ב-CSS משפר את חוויית המשתמש בחנות שלך עבור הגולשים מטלפון נייד

31. התאמה אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 6:

כיצד השימוש ב-CSS משפר את חוויית המשתמש בעמוד הצ’אק האוט, כיצד להתאים את שדות התשלום לפי הצרכים שלנו וכיצד ליצור שלבי התקדמות במעמד הרכישה.

32. התאמה אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 7:

הגדרת שורות מס והתרעות מייל אודות הפעילות בחנות

33. התאמה אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 8:

הוספת אלמנט עגלה רצה לאורך כל האתר ואופטימיזציה למובייל וטאבלט

34. התאמה אישית לאיקומרס והגדרות תבנית 9:

עריכת עמוד מוצר בודד באמצעות אלמנטור ועריכת עמוד ‘תודה רבה’ לאחר רכישה באמצעות תוסף וקוד

מבוא לפיתוח אתרים

פרק 35 – רכישת שטח אחסון מחברת יופרס. קוד קופון: UP05ERAN
פרק 36 – הוספת אתר חדש לאחסון
פרק 37 – בחירת שם דומיין והרשמה לבוקס
פרק 38 – הגדרות פרטי בעלי דומיין, הצבעה על השרת ותשלום על הדומיין.
פרק 39 – חיבור בין הדומיין ליופרס
פרק 40 – התקנת וורדפרס
פרק 41 – הסבר על DNS
פרק 42 – הסבר על ה-cPanel של יופרס
פרק 43 – כיצד לחזור לאתר שלכם לאחר שיצאתם ממנו
פרק 44 – תרגום וורדפרס לעברית
פרק 45 – התקנת אלמנטור
פרק 46 – רכישת אלמנטור פרו
פרק 47 – התקנת אלמנטור פרו והפעלת מפתח רישיון
התקנת תבנית א’ – בחירת תבנית והתקנת תבנית חדשה – OceanWP – תבנית וורדפרס חינמית בעלי פונקציונליות גבוהה
התקנת תבנית ב’ – התקנת תבנית בת: מה היא תבנית בת? מה החשיבות שלה? כיצד מאתרים תבניות בת ואיך מפעילים אותן

*תכנים חדשים בקורס!*

48. יצירת ריבוי שפות באתר וורדפרס (אתר דו לשוני)

49. טיפול בבעיות נפוצות באמצעות Css: שינוי כיוונים (מימין לשמאל ומשמאל לימין), הסרת אלמנטים לא נחוצים והכירות עם Css3 Generator.

50. יצירת אלמנט גלילה מתקדם לתפריט הניווט בהתאם להתנהגות המשתמשים באתר.

51. יצירת iframe והגדרותיה. הטמעה באתר דרך אלמנטור.

52. משיכת ערכים מטופס יצירת קשר והשמתם בתור תכנים דינמיים (דוגמה על עמוד ‘תודה רבה’).

53. יצירת קישור להורדת מסמכים בעת הקלקה עליו.

54. בניית יומן באתר כשהניהול שלו הוא דרך יומן גוגל.

55. התקנת תבניות פרימיום: Envato Elements Pro + Pojo – תבניות פרו מותאמות לעבודה עם אלמנטור.

56. עמוד נחיתה דינמי המתקשר לקמפיין ב- Google Search PPC.

57. לקראת הקמפיינים: פיתוח אפשרות לסימון קופסת הסכמה על תנאי השימוש בטופס אלמנטור.

58. גיבוי  כל טפסי יצירת הקשר באתר באמצעות תוסף לניקס – ישירות לדשבורד של וורדפרס

59. ניוזלטר:

  • יצירת טופס נזיולטר באתר
  • פתיחת חשבון מיילצ’ימפ
  • יצירת מפתח API
  • סינכרון אלמנטור עם מיילצ’ימפ
  • באמצעות מפתח API
  • יצירת קבוצת נמענים חדשה במיילצ’ימפ המרכזת את כל מי שנרשם לניוזלטר
  • קישור שדות הטופס למיילצ’ימפ
  • קליטה אוטומטית של הנרשמים דרך הטופס ישירות למיילצ’ימפ
  • בניית מערך אוטומטציה חדש: כל מי שמצטרף לדיוור מקבל אוטומטית מייל “ברוכים הבאים”
  • עיצוב טופס במיילצ’ימפ
  • הפעלת אוטומצייה

60. הטמעות קוד באתר:

  • הטמעת פייסבוק פיקסל וגוגל אנליטיקס באתר באמצעות תוספים.
  • בדיקת תקינות הטמעות הקוד
  • הטמעת קוד ישירה באתר שלא דרך תוספים.
  • הטמעת כל קטע קוד באמצעות תוסף הטמעות קוד (לאו דווקא קשור לשיווק דיגיטלי)

61. הגדרת מצב אתר ב-מצב תחזוקה או האתר יעלה בקרוב

  • כיצד להגדיר את האתר במצב תחזוקה?
  • כיצד להגדיר את האתר בסטטוס “יעלה בקרוב”?
  • כיצד לתת הרשאות כניסה לבעלי תפקידים לאתר על אף שהוא במצב נעול?
  • יצירת תבנית מצב תחזוקה או סטטוס יעלה בקרוב

SEO – קידום אתרים אורגני בגוגל

01. מבוא ל-SEO | קידום אתרים אורגני:

  • מה זה SEO?
  • תהליך העבודה ב-SEO.
  • מה ההבדל בין SEO ל-PPC?
  • מה השוני בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן? יתרונות וחסרונות.
  • דוגמאות לקידום אתרים אורגני.
  • מה הן מילות מפתח?
  • איך מקדמים אורגנית את האתר בגוגל?
  • מה היא מטרת העל של גוגל?
  • איך נמדדת חווית משתמש?
  • כללי הברזל בקידום אורגני.
  • חווית משתמש – החלק הטכני
  • חווית משתמש – החלק של התוכן
  • חווית משתמש – החלק התחבולתי.

02. מחקר מילות מפתח:

  • מה זה מחקר מילות מפתח?
  • מטרת מחקר מילות המפתח.
  • כלים לביצוע מחקר מילות מפתח.
  • עבור כל מילת מפתח?
  • איך אפשר לדעת כמה תחרות יש על כל מילת מפתח?
  • ביצוע מחקר מילות מפתח.
  • ביצוע חקר מתחרים.
  • אסטרטגיות למחקר מילות מפתח; זנב ארוך / זנב קצר.

03. SEO תוכן:

  • מה זה תוכן SEO?
  • איזה תוכן גוגל יקדם?
  • למידה תוך בחינת Case Study: איך קידמתי את מילות מפתח לתוצאה הראשונה בגוגל? (מילת מפתח: “קורס בניית אתרים”).
  • התוכן הייחודי שעלה לאתר.
  •  איך גוגל יודע מה מתרחש באתר שלי?
  • תכנים משלימים.
  • כיצד תנועה עירה ותוכן איכותי משפיעה על SEO?
  • איך ליצור תוכן יעיל לקידום אתרים אורגני?
  • טקסטים: כלים לכתיבה שיווקית.
  • תמונות: מאגר תמונות ותוכנה לעריכת תמונות.
  • וידאו: כיצד לעלות וידאו לאתר מבלי לפגוע במהירות הטעינה שלו?

04. SEO טכני:

  • מה זה SEO טכני?
  • מה הם העכבישים של גוגל?
  • כיצד העכבישים של גוגל פועלים?
  • כיצד אנחנו מסייעים לעכבישים של גוגל לסרוק טוב יותר את האתר?
  • מה כוללת עבודת אופטימיזציה טכנית?
  • מה הם תחומי האחריות וחלוקת התפקידים של אנשי SEO בכל הנוגע לקידום האורגני של האתר?

05. כותרת ותיאור עמוד:

  • מה הן הכותרות והתיאורים בעמודים?
  • למה זה חשוב לקידום אתרים אורגני?
  • איך עורכים את הכותרת ותיאור בכל עמוד דרך הקוד?
  • איך עורכים את הכותרת ותיאור בכל עמוד דרך וורדפרס?
  • איך בודקים מה הכותרת והתיאור של כל עמוד באתר?

06. כתובת URL ידידותית:

  • מה זה כתובת אתר ידידותית?
  • למי היא ידידותית?
  • ממה מורכבת כתובת האתר?
  • איך עורכים את כתובת האתר

07. הפניות 301/302:

  • לשם מה נרצה לבצעה הפניות 301?
  • באילו מקרים אין חשש לביצוע אופטימיזציית URL?
  • באילו מקרים אופטימיזציית URL יכולה להסב נזק ל-SEO?
  • מה הנזק שיכול להיגרם?
  • איך ניתן לבצע אופטימיזציית URL בלי חשש לנזק ל-SEO?
  • מה הן הפניות 301?
  • באילו מקרים נבצע הפניות 301?
  • מה עושים במקרה של הפנייה זמנית?
  • ביצוע הפניות 301.

08. Alt Text SEO: 

  • מה זה טקסט אלטרנטיבי לתמונות?
  • איך משתמשים בטקסט אלטרנטיבי לטובת SEO?
  • כיצד יוצרים Alt Text Tag?
  • כיצד בודקים מה ה-Alt Text של התמונות באתר?
  • כיצד יוצרים טקסט אלטרנטיבי באתרי וורדפרס?

09. תגיות HTML והיררכית אתר:

  • כיצד בנייה של כותרות ופסקאות ברמה היררכית מסויימת יכול להשפיע על הקידום האורגני?
  • כיצד לערוך תוכן תוך חשיבה על קידום אתרים אורגני?
  • הכללים לשילוב מילות מפתח ותיוג נכון בתגיות וכותרות.
  • מה זה HTML?
  • בנייה של תגיות HTML:
    heading, paragraph, strong, Emphasized text
  • בניית תגיות באתר וורדפרס.

10. קטגוריות באתר:

  • מה הן קטגוריות?
  • מה החשיבות שלהן בנוגע לקידום אתרם אורגני?
  • דוגמה לשימוש בקטגוריות.
  • יצירת קטגורייה.
  • קטגוריות אב וקטגוריות בן.
  • שיוך פוסט לקטגורייה.

11. קישורים:

  • מה הם קישורים?
  • כיצד קישורים מסייעים לקדם את האתר אורגנית בגוגל?
  • קישורים פנימיים באתר.
  • קישורים יוצאים מהאתר.
  • כיצד יוצרים קישורים פנימיים ויוצאים באתרי וורדפרס?
  • Open Link in New Tab
  • מיפוי אתר באמצעות קישורים פנימיים.
  • קישורים נכנסים לאתר.
  • כיצד קישורים נכנסים לאתר מסייעים לקידום האתר?
  • איך משיגים קישורים נכנסים לאתר?
  • שת”פ להחלפת קישורים – כיצד לעשות זאת נכון.
  • רכישת קישורים: אתרי תוכן ו-PBN.
  • אילו קישורים לא נרצה שיכנסו לאתר?
  • מדידת איכות קישורים.
  • קישורי follow ו-nofollow.

Google Analytics – ניתוח ביצועי האתר

01. מה זה גוגל אנליטיקס?

  • מה זה גוגל אנליטיקס וכיצד הוא תורם לנו?
  • איזה מידע ניתן להפיק דרך גוגל אנליטיקס?

02. יצירת חשבון גוגל אנליטיקס:

  • פתיחת חשבון גוגל אנליטיקס.
  • הגדרות שם חשבון, קטגוריה, מדינה ואזור זמן.
  • קבלת קוד גוגל אנליטיקס להטמעה באתר.

03. הטמעת חשבון גוגל אנליטיקס:

  • הטמעת קוד המעקב של גוגל  אנליטיקס באתר.

04. סקירה כללילת + דו”ח זמן אמת:

 

05. דו”ח צירוף משתמשים חלק א’:

  • מהו המקור / אמצעי ההגעה לאתר של המשתמשים?
  • כמה משתמשים פוקדים את האתר שלנו בטווח תאריכים נבחר?
  • איזו פעילות מבצעים המשתמשים באתר שלנו?
  • משתמשים, משתמשים חדשים ופעילות.
  • שיעור יציאה, דפים / ביקור ומשך ביקור ממוצע.
  • שיעור המרה של מסחר אלקטרוני, עסקאות והכנסה.
  • כיצד הפעילות באתר משפיע את הסיכוי להמרה והקידום האורגני שלו?

07. דו”ח צירוף משתמשים חלק ב’:

  • ניתוח דו”ח צירוף המשתמשים והפקת תובנות.
  • כיצד מודדים הצלחה או כישלון של שיווק אתר?
  • איך בוחרים לאיזה נתון להתייחס פר יעד?
  • מה הקשר בין התנהגות המשתמשים באתר לקידום האורגני שלו?
  • כיצד ליצור תיאום ציפיות לקראת תחילת קמפיין קידום.
  • על מה אנחנו צריכים להיבחן כשאנחנו עמלים על קידום אתר?
  • מה התנאי להצלחת קמפיין שללא ישמו – הקמפיין נכשל מראש?
  • כיצד בוחנים גידול בהכנסות כספיות באתר?
  • כיצד יוצרים השוואה בין תקופות בגוגל אנליטיקס?
  • כיצד התקופה בשנה משפיעה על יחסי ההמרה באתר?
  • בחינת ביצועי אתר שהוא לא אתר סחר – איזה אירועים כדאי למדוד?
  • הצלבה בין יחס ההמרה למקור התנועה לטובת בדיקת טיב קמפיינים.
  • הרלוונטיות של שיעור ההמרה במדידת הביצועים של האתר.
  • כיצד יוצרים פילטור לפי מקור תנועה?
  • למה יחס ההמרה הוא הנתון המרכזי שאליו נרצה להתייחס?
  • המגבלה של גוגל אנליטיקס – האם היא מודדת כמה תקציב שיווק נוצל לטובת הזרמת התנועה לאתר?
  • אופטימיזציה מתקדמת מתוך בחינת הקמפיינים בגוגל אנליטיקס.
  • כיצד לערוך את גרף צירוף המשתמשים?

רוצים לקבל הצצה לקורס? הזינו כאן את שמכם ועברו ליחידה הראשונה:

המקומות בהם זכינו ללמד

בניית אתרים

קורס בניית אתרים
קורס בניית אתרים
קורס בניית אתרים
קורס בניית אתרים
קורס בניית אתרים
5/5

“חוליאן מדהים, הקורס שלו מעולה ומקיף מאוד! השתמשתי בקורס לצורך הכשרת עובדים לבניית אתרים מתקדמים, וזה הצליח להביא תוצאות מעולות ולחסוך המון זמן הכשרה. מומלץ בחום!”

קורס בניית אתרים

אור סגלוביץ'

מנהל אקדמי – קורס שיווק דיגיטלי הטכניון

קורס בניית אתרים
5/5

“הקורס בנוי באופן היררכי טוב, השלבים ויחידות הלימוד יוצרות קצב התקדמות מאוד נעים ולאחר שלמדתי אותו, בחרתי לפתוח משתמש עבור עובדי החברה. אני ממליץ מאוד על הקורס לפיתוח אתרים של חוליאן.”

קורס בניית אתרים

דניאל זריהן

מומחה SEO

קורס בניית אתרים
5/5

“חוליאן מנהל במכללה את הקורס הפרונטלי לפיתוח אתרי וורדפרס באופן מצויין. הבוגרים מגישים משובים המעידים על שביעות רצון רבה. למי שמעוניין ללמוד פיתוח וורדפרס באופן מקוון – אני ממליץ על הקורס של חוליאן”

אבי בן זקן

מנכ”ל המכללה לניו מדיה

קורס בניית אתרים
5/5
קורס בניית אתרים

היתרונות המרכזיים של הקורס הדיגיטלי לבניית אתרים:

קורס בניית אתרים

הקורס הדיגיטלי לבניית אתרים בעל התוכן העשיר בישראל.  התוכן עולה בקנה אחד (ומעבר) עם הדרישות והצרכים של החברות המובילות בישראל לפיתוח אתרי וורדפרס

יחידות הקורס מחולקות לפרקים ומוצגות בסדר היררכי לוגי המקנה שלבי למידה לפי רמה והתפתחות – כל שלב קשור לשלב הקודם ואין ערבוב תכנים

תוכן הקורס לא מדלג על הפעולות שיש לנקות לטובת קידום האתר בגוגל וכמו כן, מכיל פרק לקידום אתרים אורגני

כל תלמיד מקבל אתר WordPress אישי עם כל התוספים הנדרשים, לרבות תוספי PRO בעלי רישיון, כתובת דומיין אישית, תעודת אבטחה SSL ועוד ללא תוספת עלות.

הקורס כולל לימודי קוד וגישה לספריית קוד מוכנה לטובת שימוש בזמן הקורס ושימוש עתידי של הסטודנטים 

בוגרי הקורס אשר יעמדו בדרישותיו יהיו זכאים לתעודה אישית לראיה

קורס בניית אתרים

למי הקורס לבניית אתרים מתאים?

ומחפשים מקצוע מבוקש, מאתגר, עדכני ועם שכר גבוה משמעותית מהממוצע (אבל גם בעלי יכולת למידה עצמית)קורס בניית אתרים

אשר מעוניינים להקים אתר עבור עצמם ואף לדעת כיצד לנהל ולקדם אותו בלי להיות תלוי בחברה צד ג’
קורס בניית אתרים

אשר מעוניינים לנצל את יכולות העיצוב שלהם כדי להרחיב את בנק השירותים שלהם ולהתרחב לכדי פיתוח אתרים
קורס בניית אתרים

המעוניינים להרחיב את סל השירותים והיכולות שלהם על ידי היכרות עם “הצד השני” ואף לקחת את האחריות על פיתוח וניהול האתר
קורס בניית אתרים

שלמדו לבד איך לבנות אתרים, כבר התחילו לעסוק בזה בפועל, אבל מרגישים שהם צריכים “גב” ולחדד דברים, להיות במקום שבו אפשר לשאול שאלות ולהתייעץ עם קולגות
קורס בניית אתרים

בין אם אתם סטודנטים, אנשים שעובדים במשמרות או סתם החלטתם שהשיטה הרגילה לא מתאימה לכם – תוכלו לבחור לעסוק במקצוע שבו ניתן לעבוד מכל מקום שיש בו מחשב ללא תלות בשעות משמרת או משרד
קורס בניית אתרים

האם הקורס לבניית אתרים מתאים לך?

תמיד חלמת ללמוד להיות מפתח אתרים אבל פחדת שהלימודים יהיו לך קשים? יש לזה פתרון:

בדוק את עצמך על ידי לימוד היחידה הראשונה בקורס (פיתוח עמודי נחיתה) ותראה לאן אתה יכול להגיע.

רוצים לקבל הצצה לקורס? הזינו כאן את שמכם ועברו ליחידה הראשונה:

מה כולל הקורס הדיגיטלי לבניית אתרים?

  • גישה לתוכן הקורס - הדרכות וידאו
  • אתר וורדפרס אישי לכל סטודנט
  • תוספי פרימיום מותקנים: Elementor Pro
  • גישה למצגות הקורס וספריית המדיה
  • גישה לספריית קוד מוכן לשימוש
  • תבנית מוכנה להצעת מחיר לפיתוח אתר כולל תמחור
  • גישה לקבוצת הפייסבוק של קהילת הקורס
  • חברות לכל החיים!
  • כל אלו במחיר של רק 2,950 ש"ח (במקום 3,500)!

אנו מאמינים באיכות התוכן ועל כן מאפשרים לכל מי שלא הרגיש שבע רצון מהקורס, לבקש החזר כספי בניקוי הוצאות סליקת כרטיס אשראי מיום הרכישה ועד 14 ימים לאחר מכן. למידע נוסף ראו תקנון הקורס

אהבתם את התוכן? שתפו אותו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

להרשמה לקורס לחצו כאן:

  • דף זה מאובטח בהצפנת SSL 2048bit. המידע אודות הפעולה מוצפן בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.
מעוניינים לקבל מידע נוסף?

רק רגע

יכול להיות שויתרת מהר מדי על המקצוע הבא שלך?

החיים הרבה יותר דינמיים ממה שהרבה אנשים חושבים. הסבה מקצועית או לימוד תחום התמחות חדש הם פעולות שכיחות מאוד כשלרוב הן מסיבות אושר וסיפוק אדירים. כמי שעבר מהשירות הציבורי לעולם ההייטק, אוכל להעיד כי השינוי בקריירה המקצועית שלי הפך אותי לאדם שמח יותר, שאוהב לעשות את מה שהוא עושה, מרוויח טוב יותר וגאה מאוד בהישגיו. הקורס הזה יכול להקנות את הדברים האלו גם לך. אולי כדאי לשקול זאת שוב לפני שיוצאים מהאתר? להתייעצות ניתן ליצור קשר:

  • פגישת ייעוץ
  • שיחת ייעוץ
  • שאלה במייל

summer

אני מחכה לשיחה מכם :)