לא הרבה יודעים, אבל אפשר לעצב באופן פשוט למדי את הודעת המייל שנשלחת אלינו עם פרטי הליד שנקלט בהצלחה בטופס יצירת קשר באלמנטור. זה לא רלוונטי אם אנחנו בונים את האתר לעצמנו, כי אנחנו סנדלר שאוהב ללכת יחף – אבל זה יכול להשאיר חותמת מרשימה בקרב הלקוחות שאנחנו בונים עבורם את האתרים + אפשרות ל-Up-sale שאתם יכולים להציג יחד עם כל ליד שהוא מקבל.
איך מעצבים את המיילים מאלמנטור?
אז עושים את זה באמצעות שילוב של השורטקוד של הפריטים בטופס + html. מיישמים את זה בתוך חלונית ההודעה שאתם שולחים לעצמכם \ ללקוח שלכם בכל פעם שמשתמש ממלא בהצלחה את טופס יצירת הקשר. אני מדבר על השדה הזה:
איך מאתרים שורטקוד של פריט?
יש לגשת לכל פריט בטופס (לדוגמה: “שם”) >> להקליק על “מתקדם” >> ואז אתם תראו את השורטקוד שאתם צריכים.
יש לגשת לכל פריט בטופס (לדוגמה: “שם”) >> להקליק על “מתקדם” >> ואז אתם תראו את השורטקוד שאתם צריכים.
כיצד משלבים באופן מעוצב את השורטקוד של הפריטים בחלונית התוכן שנשלח כליד במייל?
כאן מתחיל החלק הכיפי. אפשר לעצב את החלון הזה באמצעות html + להוסיף מסרים אישיים שלכם שישלחו יחד עם פרטי הליד. אנחנו בעצם מחליפים את השורטקוד [all-fields] הגינרי במשהו משלנו.
צריך לדעת html כדי להתקדם?
כן, כי זו הדרך לערוך באופן מותאם אישית את התוכן שניצוק לחלון ההודעה. אבל למי שלא יודע, הכל טוב – אני אראה פה כמה דברים בסיסיים שתוכלו להשתמש בהם בעצמכם.
אז אני רוצה לרשום את המסר הבא + לעצב את זה קצת:
לקוח יקר, קיבלת זה עתה ליד חם מהאתר!
אלו הם הפרטים שנקלטו בהצלחה:
שם: {{כאן יהיה השורטקוד של שם}}
טלפון: {{כאן יהיה השורטקוד של טלפון}}
אימייל: {{כאן יהיה השורטקוד של אימייל}}
וכאן למטה לחתום עם איזה אפ סייל. אני אעשה את זה צנוע ופשוט הוסיף קישור לאתר שלי + לוגו של האתר
אז אני אשתמש בתגית br כדי ליצור שבירת שורה (אנטר), בתגיות b + u כדי ליצור הדגשה וגם בתגיות h +p כדי ליצור מבנה היררכי. כמו כן, אני אשתמש בתגית haref כדי ליצור קישור. אז זה יראה ככה:
את הקוד הזה צריך להדביק בחלון ההודעה וזה יראה ככה:
זהו, אתם מוזמנים לנסות 🙂 ככה נראה המייל שקיבלתי לאחר הבדיקה:
זה הכל! מוזמנים לנסות בעצמכם ולחזק את המותג שלכם! אם אהתם את המאמר אני אשמח שתשתפו אותו ושתעניקו ביקורת חיובית 🙂
חוליאן טרומפר
הבעלים של "קבוצת יובל" (המכללה לשיווק דיגיטלי, Linkey, Rankey). עוסק בשיווק דיגיטלי מ-2016
מעביר את ההכשרות לבניית אתרים וקידום אתרים במכללה לשיווק דיגיטלי
תחומי התמחות: פיתוח אתרי וורדפרס | קידום אתרים אורגני | קידום ממומן (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין וטבולה).
תחומי פעילות: קידום עסקים בגוגל וברשתות החברתיות ומרצה לשיווק דיגיטלי
אם התוכן תרם לכם ערך ותרצו לעזור לנו לקדם ולהפיץ אותו, אנחנו יותר נשמח מאוד(!) אם תעניקו ביקורת חיובית על האתר. איך אפשר לעשות את זה? הקליקו על כפתור הזהב להענקת ביקורת בגוגל:
רוצים לשתף את התוכן עם חברים שלכם? אפשר לעשות זאת בקלות מכאן >>
מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;
תוכן עניינים
אודות המכללה לשיווק דיגיטלי;
המכללה לשיווק דיגיטלי מעניקה הכשרות מקצועיות בתחום השיווק הדיגיטלי בשיטה של לימודים מקוונים. ההכשרות שלנו כוללות לימודי בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, עיצוב גרפי ועוד.
בניית אתר סחר לכבוד *********** (להלן; הלקוח) העבודה כוללת עיצוב, פיתוח והוספת פיצ’רים הקשורים לשיווק במסגרת העיצוב, אנו נאפיין את צרכי הלקוח ובהתאם לדרישותיו, נאייר
במידה ואתם מעוניינים להשתמש פעם נוספת ביכולות ההגדרה של אשף ההתקנות של Woocommerce (woocommerce wizard), כל שתצטרכו לעשות הוא: לגשת לכל אחד מבין העמודים של
אם אתם משתמשים בפלטפורמת וורדפרס בשביל האתר שלכם או אתרים של לקוחות שלכם, ודאי שמעתם הרבה שמועות במרחב הדיגיטלי לגבי גוטנברג (Gutenberg), עורך העמודים החדש-ישן
מדריך לשחזור עמודי Woocommerce שנמחקו / הוסרו המדריך הבא יציג את השלבים לשחזור עמודי ווקומרס (חנות אינטרנטית של אתרי וורדפרס) שנמחקו או הוסרו בטעות ולא
אפיון אתר הוא מסמך שנבנה בטרם תחילת תהליך הפיתוח של האתר. התפקיד של מסמך האפיון הוא להמחיש למפתח האתר מה סדר גודל עבודתו, וליצור חפיפה רבה ככל האפשר מול ציפיות הלקוח. מסמך אפיון מסודר יתרום משמעותית לקידום האורגני של האתר בגוגל.