יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם מבחינת כמות המשתמשים שעושים בו שימוש (שני לגוגל) ולכן היא משתמש מצה מעולה לפרסום. בהדרכה הזו אני אציג לכם כיצד לבנות קמפיין וידאו (קמפיין יוטיוב) שלב אחר שלב.
אך תחילה, עליכם לדעת כי לטובת יצירת פרסום ביוטיוב, יש תנאי מקדים של הקמת חשבון מודעות בגוגל אדס. למי שאין חשבון מודעות בגוגל אדס ולא יודע איך ליצור כזה, יכול לגשת להדרכה הבא ליצירת חשבון מודעות בגוגל אדס.
יצירת קמפיין יוטיוב - שלב אחרי שלב
4. בבחירה של תת-סוג לקמפיין, תוכלו לבדוק מספר אופציות. כדי לדעת מה ההבדלים בין כול אחד, תוכלו להיכנס למדריך הבא אשר מפרט עליהם באופן רחב. אני לצורך העניין ממליץ על קמפיין וידאו בהתאמה אישית ולכן אבחר בו.
5. השלב הבא מוכר לכל מי שמנהל קמפיין בגוגל. בשלב הראשון יש להעניק שם לקמפיין, לאחר מכן לבחור את שיטת הבידינג שלכם (יכול להיות עלות מקסימלית לצפייה או עלות לאלף חשיפות. אני ממליץ על עלות מקסימלית לצפייה). ולבחור את התקציב והתאריכים שלכם (הקמפיין יכול לרוץ עם תקציב יומי או תקציב כולל לתקופה מוגדרת).
11. לאחר מכן אתם תתבקשו להגדיר את הבידינג שלכם. המחיר לצפייה ביוטיוב הוא מאוד זול בהשוואה לקמפיין חיפוש בגוג לאדס. כאן תוכלו ליהנות מעלויות של פחות משקל, ואפילו פחות מחצי שקל לצפייה! אתם תדעו את זה בפועל רק בדיעבד לאחר שהקמפיין ירוץ כמה ימים. אני ממליץ להגידר בפער הראשונה שקל אחד עלות מקסימלית לצפייה.
13. בהתאם למטרת הקמפיין הראשונה שבחרתם (אני בחרתי ללא הגדרת יעד), תוכלו לבחור פורמט למודעה שלכם מבין האופציות שתראו שם. אני ממליץ על מודעות In-Stream הניתנת לדילוג. למי שלא סגור על ההבדלים, אני מפנה אותו שוב למאמר הזה שמפרט עליהם באופן מקיף.