ניתן לבצע הגדרה של המיקום הגאוגרפי המדוייק שעבורו תרצו שהמודעות שלכם יחשפו. זה רלוונטי לכל סוגי הקמפיין: חיפוש, רשת המדיה, וידאו וכולי. ניתן לבצע את ההגדרה הזו בזמן יצירת קמפיין חדש כעריכה לקמפיין רץ. על מנת לערוך את מיקום הצגת המודעות עליכם לגשת תחת אזור “טירגוט וקהלים” לחלונית “מיקומים” ולבחור ב”מיקום אחר” ואז להגליק על “חיפוש מתקדם”:
כאן תוכלו לבחור במיקום, ברדיוס או פשוט להניח סיכה על המפה. בצילום הבא אני בחרתי למשל ברדיוס. ביקשתי לשנות את ערך הרדיוס לקילומטרים (במקום במיילים) והזנתי את “תל אביב”. לאחר מכן אפשר לראות שנבחר לטרגט קהל שהוא ברדיוס 20 קילומטרים סביב תל אביב. אם הכל טוב, לחצו על שמירה ומהשיכו הלאה בהגדרות הקמפיין: