ניתן לערוך את סוג ההתאמה למילת המפתח בכמה מקומות. למי שלא זוכר, בעזרת סוגי התאמה ניתן לקבוע אילו חיפושים יפעילו את המודעות שלך. למידע נוסף אודות סוגי התאמה לחצו כאן.
ראשית, כבר במעמד כתיבת בקבוצת המודעות – כבר שם ניתן לסמנן לפי סוג ההתאמה. כל שצריך לעשות הוא להזין את מילת המפתח וכבר במעמד הזה לציין את סוג ההתאמה לפי הסימן שהן. ראו צילום מסך לדוגמה:
במידה וכבר שחררתם קמפיין לאוויר, אפשר לשנות את סוג ההתאמה של מילות המפתח על ידי הגעה לקמפיין הרלוונטי ואז לבחור את קבוצת המודעות לבחינה. לאחר מכן בחרו בלשונית “מילות מפתח” ואז את “מילות מפתח לחיפוש” ואתם תחשפו לרשימה של מילות המפתח שהגדרתם. כדי לערוך את סוג ההתאמה של מילת מפתח ספציפית, בצעו ריחוף עכבר על המילה ואז אתם תחשפו לעיפרון עריכה.
הקליקו על עיפרון העריכה, ושם תוכלו לבקש להחליף את סוג ההתאמה שלה:
במידה ותרצו להחליף חלק מביטוי המפתח או את כולן, תוכלו לסמן מספר ביטויים ביחד או את כולם במכה כפי שאני מראה כאן:
לאחר הסימון של הביטויים שאתם רוצים להתייחס אליהם, תיפתח לכם חלונית כחולה ועליה מספר לשונית. בחרו בלשונית “עריכה”, ואז יקפוץ פופ-אפ עם מספר אפשרויות. תבחרו ב”שינוי סוגי התאמה”:
כאן תוכלו לבחור לאיזה סוג התאמה אתם רוצים להחליף. לאחר הבחירה, לחצו על אישור וכל מילות המפתח שסימנתם יחליפו את סוג ההתאמה שלהן ביחד.