במידה ואתם מעוניינים לקדם אירוע מיוחד שעבורו תיצרו פרסום לקרתו – תוכלו לעשות שימוש ב-Countdown (ספירה לאחור) בשילוב מודעת הטקסט של קמפיין החיפוש בגוגל אדס. בשימוש באופציה זו, Google Ads תציג מספר הולך ויורד של ימים, שעות או דקות עד להגעה לתאריך ושעה אלו.
כדי לבצע זאת, יש לגשת לעריכת המודעה ולפתוח עם הסימון { שלאחריו יפתח פופ-אפ שיראה לכם כמה אפשרויות, ובהן גם ספירה לאחור:
לאחר שתבחרו בספירה לאחור, תתבקשו להגדיר את מועד סיום הספירה (בחרו שם את התאריך המיוחל), ואז באיזה שעה תיפסק הספירה, כמה ימים לפני המועד השעון יתחיל לספור, את אזור הזמן (בחרו ישראל) וכמובן את השפה של השעון (בחרו עברית):
זה הכל, כעת תוכלו לראות את השעון מציג זמן דינמי (בתצוגה המקדימה הוא לא יציג את הזמן האמיתי שנותר אלא דוגמה – 3 ימים).