כאשר אנו יוצרים מודעה תחת קבוצת מודעות כלשהי, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שאחת ממילות המפתח שהוזנו בשלב קבוצת המודעות היא זו שתשמש כטריגר להצגתה. כחלק מהמאמץ שלנו לשיפור ציוני האיכות, אנחנו לוקחים בחשבון שצריך להשתדל להזין מילות מפתח בתוך המודעה כדי ליצור קשר בין המודעה למילות המפתח. העניין הוא שכאשר יש הרבה מילות מפתח, זה עלול להיות קצת מורכב. על כן, ניתן להשתמש בשיטה לשילוב דינמי של מילת המפתח בתוך מודעה חיפוש באמצעות הפעלת DKI.
כדי לעשות זאת, עליכם לגשת לאחד משלושת הכותרות (עדיף הראשונה) ולהזין את הסימן { כדי לפתוח את האופציה של DKI. כעת ייחשף בפנים חלון חדש שיאפשר לכם לבחור להשתמש בהכנסת מילת מפתח:
לאחר שתבחרו בהכנסת מילת מפתח, אתם תתבקשו להזין ערך ברירת מחדל. זה נועד לטובת גיבוי למקרה שמשהו משתמש. אני ממליץ לרשום שם את מילת המפתח הכי חשובה שלכם. לאחר מכן לחצו “אישור”. בנוגע ל”גודל אות” – זה רלוונטי רק למודעות באנגלית (Capital letters etc).
יפה מאוד! כעת המודעה שלכם תשלב את מילת המפתח אשר שימשה כטריגר להפעלת המודעות שלכם. זה דינמי, כך שזו יכולה להיות כל אחת ממילות המפתח בקבוצת המודעות.