במידה והלקוחות שלכם שומרי שבת או סתם לא מעוניינים שהקמפיינים שלהם יהיו פעילים בסופי השבוע, תוכלו להגדיר תזמון להפעלת המודעות באופן אוטומטי כך שלא תהיה פעילות שהם בימים ובשעות שאתם תבחרו. על מנת לעשות זאת, פעלו לפי ההוראות הבאות:
בעת הגדרת הקמפיין, לחצו על “הצגת הגדרות נוספות” (מופיע מתחת לשם הקמפיין)
כעת אתם תחשפו למספר אפשרויות להגדרה נוספת כולל תזמון הצגת מודעות. כברירת מחדל, המודעות שלכם מסומנות להופעה בכל היום. לחצו על תזמון המודעות כדי לשנות את ההגדרה:
כעת תוסיפו את מספר הימים שתרצו להשפיע עליהם על ידי הקלקה על “הוספה”
לאחר שבחרתם את מספר הימים המבוקש, לחצו על “כל הימים” כדי לשנות את זה מכל יום, ליום ספציפי בשבוע:
בחרתי את ימי ראשון עד שבת. כברירת מחדש – המודעות יופיע מחצות ועד חצות, משמע כל היום. זה נכון לימי החול, אך בשישי ושבת צריך להגדיר זאת אחרת. לחצו על השעות של החל ועד כדי לסמן מתי המודעות צריכות לרוץ:
כאן למשל סימנתי שהמודעות לא ירוצו בימי שישי החל מהשעה 15:00 ושימשיכו לעבדו ביום שבת החל מהשעה 20:00: