המכללה לשיווק דיגיטלי

דוגמה להצעת מחיר – SEO קידום אורגני

במהלך התקופה שאנחנו נותנים שירותי קידום אורגני לעסקים, יצרנו מספר פורמטים של הצעות מחיר, כשבכל פעם שדרגנו אותה בהתאם לידע שצברנו, הניסיון שהראה לנו איך באמת צריך לתמחר עבודת SEO וגם אילוצים שנאצלנו לקחת בחשבון לאור דברים שקורים בפועל תוך כדי עבודת קידום.

כיום אנחנו עובדים במודל של הצעת מחיר משולבת: 

  1. הצעת מחיר לאופטימיזצייה טכנית
  2. הצעת מחיר לאופטימיזצייה שוטפת

 

 

הסיבה העיקרית לפיצול התמחור: יש מספר לא מבוטל של לקוחות שמאמינים כי אופטימיזציה טכנית היא כזו שבסופו של דבר מגיעה למיצוי, ואם זה אכן כך, אז למה צריך לשלם את אותו סכום ריטיינר בכל חודש, אם מתישהו גם ככה חברת הקידום תעשה רק SEO שוטף?

הנסיונות להסביר שאין באמת סוף לאופטימיזציה הטכנית, בשל כלים שנותנים לנו כל הזמן מידע חדש על האתר, כמו Screaming frog, Google Search Console וכו’ נופלים במקרים רבים על אוזניים ערלות… על כן – הפסקנו לנסות להסביר למה אין שחיקה בעבודת SEO ופשוט פיצלנו את הצעת המחיר ל-2 – טכני ושוטף.

פורמט הצעת מחיר לקידום אורגני (SEO) לדוגמה

להלן גוף המסמך כפי שאנו משחררים אותו ללקוחותינו. שימו לב – במידה ואתם מעוניינים לקבל מאיתנו שירותי SEO מתקדמים, נשמח להציע לכם את השירות דרך חברת האחות שלנו – Rankey 🙂 אפשר ליצור קשר גם דרכנו, זו אותה הבעלות. להלן:

קידום אתרים אורגני בגוגל – הצעת מחיר | Rankey קידום אתרים

לכבוד: ********************  (להלן; הלקוח)

אודות Rankey:

Rankey מספקת שירותי קידום אתרים אורגני לעסקים. שיטת הקידום שלנו משלבת יישום תהליכים טכניים העולים בקנה אחד עם הדרישות של גוגל, לצד יצירתיות והעצמת סמכותיות האתר על ידי הזכורים וקישורים בכל רחבי הרשת. מה שמייחד אותנו בהשוואה לקולגות שלנו בתחום הקידום הוא הנחישות, ההתמדה והרצון האמיתי בהצלחת הלקוח! SEO הוא תהליך איטי ויהיה אפשר ליהנות מהתוצאות שלנו רק כמה חודשים אחרי תחילת העבודה. על אף עובדה זו, הצוות שלנו נשאר תמיד רענן, חותר למצוינות, תקשורתי וביקורתי. אנו נשמח לקבל מכם את האחריות לקידום האתר בגוגל ולצמוח ביחד אתכם.

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני (באנגלית Search Engine Optimization – SEO) הוא מונח המתייחס לכלל המאמצים אשר נעשים כדי שמשתמשי גוגל (או מנוע חיפוש אחר) יבצעו חיפוש באינטרנט וימצאו את האתר שלך לפי המתחרים שלך בתוצאות הטבעיות (לא ה”מודעות”).

כמה קשה (או קל) לקדם אתרים אורגנית בגוגל?

הקושי בכיבוש המקום הראשון בגוגל משתנה בין ביטוי לביטוי בשל גודל התחרות. ביטוי מבוקש יותר יהיה תחרותי יותר, ולכן יהיה מורכב יותר לכבוש אותו. בכל מקרה, התהליך לביצוע המשימה הוא אותו תהליך, בין אם מדובר באתר של עסק ענק או עסק קטן. גוגל לא מתרשמת מכמה העסק גדול, אלא מכמה עבודת הקידום שלו נכונה.

איך מתבצע התהליך?

התהליך מחולק ל-3 שלבים:

 

שלב 1

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות המפתח בוחן אילו ביטויים כדאי לקדם מבחינת ערך חיפושים ומידת התחרות. בתום המחקר, נדע בעבור אילו ביטויים נרכז את מאמץ הקידום.

שלב 2

אופטימיזצייה טכנית

השלב הזה הוא המשך ישיר למחקר מילות המפתח ומטרתו ליישר קו מול הדרישות של גוגל לאינדוקס נכון של ביטויי המפתח שבחרנו לקדם. השלב הזה אולי נשמע מאוד טכני, אבל עבודה טובה שלו כרוחה ביצירתיות רבה.

שלב 3

אופטימיזציה שוטפת

זהו השלב האחרון, אך האין-סופי של עבודת .SEO האופטימיזציה השוטפת כוללת בעיקר יצירת תכנים חדשים באתר ועבודת SEO Off-site הכוללת חיזוק סמכותיות אתר באמצעות קישורים נכנסים.

איך בונים הצעת מחיר עבור עבודת SEO?

עבודת SEO כוללת מספר אלמנטים ופעולות לביצוע:SEO  טכני – שזה בעצם יישור קו מול הדרישות של גוגל על פי צ’אק ליסט שאנחנו בונים והשני זה Ongoing SEO שבמסגרתו יוצרים SEO באופן שוטף, בעיקר על ידי תכנים חדשים, קישורים נכנסים ומעקב דירוגים. על כן, יש לחלק את העבודה לשתיים עם שני הצעות מחיר: הצעת מחיר עבור אופטימיזציית SEO טכנית (שהמחיר שלה נקבע לאחר בדיקה של כמות העבודה הנדרשת באתר) והצעת מחיר עבור אופטימיזציית SEO שוטפת שאותה אפשר לתמחר לפי כמות הקישורים והמאמרים שהלקוח רוצה לקבל בכל חודש. להלן מפרט מלא של התוכניות:

הצעת מחיר עבור אופטימיזצייה טכנית לאתר *********************

שבוע

משימה

גישות נחוצות

1-2

  • מחקר מילות מפתח
  • אישור מחקר
  • איור עץ אתר בהתאם לתוצאות המחקר
  • חיבור Google Analytics לאתר
  • חיבור Google Search Console לאתר

Google Tag Manager

Google Analytics
Google Serach Console

3-4

דו”ח אופטימיזציית מטאות עבור האתר

 

5-6

דו”ח אופטימזיציית h+p

 

7

כתיבת סכמות FAQ

אישור תוכן FAQ

כתיבת קוד FAQ

הטמעת קוד FAQ באתר

Google Tag Manager

8

סריקת חוסרים וכפילויות של h1 + h2 + 404 + Broken links

הגשת דו”ח כתובות h1 חסרות
הגשת דו”ח כתובות h1 כפולות

הגשת דו”ח כתובות h2 חסרות
הגשת דו”ח כתובות h2 חסרות

הגשת דו”ח עמודי שגיאת 404

הגשת דו”ח עמודים עם קישורים שבורים

 

9

הגשת דו”ח הכחשת קישורים רעילים ל-Google Search Console

Google Search Console

עלות חד פעמית: 10,000 ₪

*המחיר לא כולל מע”מ
*ניתן לחלק לתשלומים
* תשלום בתחילת העבודה

הצעת מחיר לחבילות אופטימיזציית Ongoing SEO:

חבילה 1:

משימה

כמות חודשית

מאמרים חדשים הכוללים אופטימיזציה טכנית מלאה (1,000 מילים)

3

קישורי SEO חדשים מאתרים סמכותיים. הקישורים ייצאו ממאמרי תוכן איכותיים אשר יעברו אופטימיזציה טכנית מלאה (1,000 מילים)  

3

מנהל לקוח

דו”ח דירוגים חודשי

1

דו”ח עמודים לא בשימוש

1

הגשת מסמך הכחשת קישורים רעילים לגוגל

1

דו”ח קישורים שבורים חודשי

1

עלות חודשית: 4,000 ש”ח

*המחיר לא כולל מע”מ
* תשלום בתחילת העבודה

חבילה 2:

משימה

כמות חודשית

מאמרים חדשים הכוללים אופטימיזציה טכנית מלאה (1,000 מילים)

4

קישורי SEO חדשים מאתרים סמכותיים. הקישורים ייצאו ממאמרי תוכן איכותיים אשר יעברו אופטימיזציה טכנית מלאה (1,000 מילים)  

4

מנהל לקוח

דו”ח דירוגים חודשי

1

דו”ח עמודים לא בשימוש

1

הגשת מסמך הכחשת קישורים רעילים לגוגל

1

דו”ח קישורים שבורים חודשי

1

עלות חודשית: 4,500 ש”ח

*המחיר לא כולל מע”מ
* תשלום בתחילת העבודה

הסכם התקשרות:

תנאי תשלום:

  • על התשלום יש להוסיף מע”מ כחוק
  • תשלום – בהעברה בנקאית / אשראי
  • מועד תשלום – לפני תחילת עבודה

 

הערות:
התכנים השוטפים (מאמרים + קישורים) יסופקו בהתאם לחבילת הקידום הנבחרת ויצאו להפקה ראשונה רק לאחר התשלום הראשון

סיום יזום:

כתנאי לסיום התקשרות, על הדורש את סיום הפעילות המשותפת להודיע בכתב \ דוא”ל 30 ימים מראש

 

פרטי הלקוח (נא להקפיד על כתב ברור);

 

שם העסק

 

כתובת (עיר + רחוב + מס’)

 

ח.פ / ע.מ

 

איש קשר

 

טלפון

 

דוא”ל

 

כתובת אתר אינטרנט

 

אישור חבילת SEO טכני

כן

לא

אישור חבילת SEO שוטף

חבילה 1

חבילה 2

חתימה לאישור ההסכם

הצעת מחיר לקידום אתרים לדוגמה
5/5
נשמח לקבל מכם ביקורת!

אם התוכן תרם לכם ערך ותרצו לעזור לנו לקדם ולהפיץ אותו, אנחנו יותר נשמח מאוד(!) אם תעניקו ביקורת חיובית על האתר. איך אפשר לעשות את זה? הקליקו על כפתור הזהב להענקת ביקורת בגוגל:

5/5

רוצים לשתף את התוכן עם חברים שלכם? אפשר לעשות זאת בקלות מכאן >>

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

תוכן עניינים

אודות המכללה לשיווק דיגיטלי;

המכללה לשיווק דיגיטלי מעניקה הכשרות מקצועיות בתחום השיווק הדיגיטלי בשיטה של לימודים מקוונים. ההכשרות שלנו כוללות לימודי בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, עיצוב גרפי ועוד.

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך יוצרים סכמת FAQ?

(FAQ (frequently asked questions היא סכמה קלאסית שמאוד קל לייצר והיא כמובן יעילה מאוד לקידום אתרים אורגני בגוגל. הסכמה מוסיפה עוד 2 שורות מידע במודעה

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני

המדריך הבא יציג לכם את הדרכים המרכזיות לקידום האתר בגוגל. הוא מכיל הסברים לצד דוגמאות, כאשר התוכן כולל הדרכות וידאו לטובת העצמת חווית המשתמש. מומלץ

שיווק דיגיטלי

איך מתמחרים עבודת קידום אתרים?

מחבר: דניאל זריהן דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO – קידום אתרים אורגני) באופן מקצועי משנת 2009, כותב בלוג כבר כמעט עשור ובעל

חשבון גוגל אנליטיקס ישן

פתיחת חשבון גוגל אנליטיקס ישן

במדריך זה נראה כיצד לפתוח חשבונות UA במקום GA4 החדשים שעדיין לא מוכרים לעומק. שלבים יצירת חשבון גוגל אנליטיקס ישן GA4 (גוגל אנליטיקס 4) עדיין

פרסום ביוטיוב

קידום ביוטיוב

יוטיוב היא אחת הפלטפורמות הכי מפוספסות מצד המפרסמים בישראל כשמסיבה כלשהי, הרבה בעלי עסקים וחברות שיווק לא מזהות את העוצמה השיווקית שיוטיוב מציע במחירים שבהשוואה

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס

כמה אנשים גולשים כרגע באתר שלכם? איזה קמפיין מניב לכם את התוצאות הטובות ביותר? האם יש תוכן שהמשתמשים שונאים באתר שלכם? היכן רצף הגלישה נקטע

פרסום בגוגל

ניהול קמפיינים בגוגל

Google Ads (או מעכשיו פשוט ‘גוגל אדס’) היא המערכת שדרכה מבצעים קידום ממומן של בגוגל. השימוש בפלטפורמה כרוך בפתיחת חשבון (בחינם) עם חשבון Gmail. בתוך הממשק של

google tag manager

גוגל תג מנג’ר – מדריך

המדריך הבא מלמד כיצד לשלוט בגוגל תג מנג’ר ולעשות בו שימוש לטובת ניהול קמפיינים מתקדמים בגוגל ופייסבוק לרבות צביעת קהלים, רימרקטינג, חיבור לגוגל אנליטיקס, מעקב

תודה שהצטרפת לרשימת הדיוור!

אם אהבת את התוכן, אני אשמח לקבל ממך פרגון על ידי מתן ביקורת חיובית שתסייע לי לשפר את חשיפת האתר בפני גולשים נוספים. זה יועיל לי מאוד 🙏

קורס שיווק דיגיטלי

ההרשמה לקורס שיווק דיגיטלי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

מחיר הקורסים 8,000 ש"ח

מחיר הקורס המשולב: 6,500 ש”ח בלבד!

למידע נוסף והרשמה יש ליצור קישור בטלפון או בוואטסאפ:

קורס עיצוב גרפי

ההרשמה לקורס עיצוב גרפי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

מחיר הקורס המשולב: 2,700 ש"ח

למידע נוסף והרשמה יש ליצור קישור בטלפון או בוואטסאפ:

אנחנו מקווים שיש לכם סבלנות, כי כשהקורס יהיה מוכן...

הקורס לעיצוב גרפי בתהליך הפקה ויהיה פתוח להרשמה בהמשך

תרצו להיות הראשונים שיקבלו עדכון ברגע שזה יקרה?

השאירו את הפרטים שלכם בטופס הבא ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד כשהקורס יהיה זמין להרשמה!

עקב המצב הכלכלי הקשה שנכפה על החברה הישראלית כולה, ההרשמות לכל הקורסים יוענקו במחיר מסובסד כל עוד המשבר נמשך.
למידע נוסף יש ליצור קשר באתר.

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן... איך אפשר לעזור לך?