המכללה לשיווק דיגיטלי

גוגל תג מנג’ר – מדריך

המדריך הבא מלמד כיצד לשלוט בגוגל תג מנג’ר ולעשות בו שימוש לטובת ניהול קמפיינים מתקדמים בגוגל ופייסבוק לרבות צביעת קהלים, רימרקטינג, חיבור לגוגל אנליטיקס, מעקב אחר אירועים באתר והטמעות קוד נוספות.

מה זה גוגל תג מנג'ר?

גוגל תג מנג’ר (Google Tag Manager או בקיצור – GTM) הינה מערכת תגים מבית גוגל שבאמצעות ניתן להטמיע באתר כל תג (<Script>) שתרצו. היתרונות הבולטים של גוגל תג מנג’ר הן קודם כל בפשטות היחסית שבה ניתן לבצע פעולות שעד כה היו מסובכות ודרשו התערבות של מתכנת. בנוסף, ניהול תגים באמצעות גוגל תג מנג’ר עובדים בדרך כלל הרבה יותר טוב מהטמעת קוד ישירה של המתכנת. ומי מאיתנו שחובב קידומים אתרים אורגני (SEO) בעיקר ישמח לשמוע שהשימוש בגוגל תג מנג’ר משפר משמעותית את זמן טעינת האתר. איך זה בעצם קורה?

גוגל תג מנג'ר למעשה מאפשר לנו להזריק את כל הסקריפטים שאנחנו מעוניינים להטמיע באתר דרך שורת קוד אחת!

המשמעות של זה היא הקלה משמעותית בעומס של גוגל בעת סריקת האתר והטעינה שלו. סריקה מהירה = טענה מהירה = העלאה מהירה = חווית משתמש נעימה יותר = שיפור בקידום האורגני. איך זה נראה הלכה למעשה? שימו לב לקוד הבא – זהו צילום מסך של קוד האתר שלי. האתר מכיל תגים רבים כמו פיקסלים של פייסבוק, קוד זיהוי של גוגל אנליטיקס, מעקב המרות של גוגל אדס, תוסף נגישות אתרים ועוד. אבל מה..? כל התגים האלו (ועוד) מוזרקים ישירות דרך התג, ולכן אתם לא תראו אותם בקוד >>

איזה ידע או ניסיון קודם צריך בשביל להתחיל לעבוד עם גוגל תג מנג'ר?

בגדול, אין שום צורך בהבנה בקוד או ידע כלשהו בתכנות. הכלי הזה נועד מלכתחילה למנהלי קמפיינים או בעלי אתרים שרוצים לבצע פעולות מסויימות בעצמם אבל אין להם ידע בתכנות. אבל אני כבר מזהיר מעכשיו – מי שלא יתרגל את השלבים בהטעמות קוד באמצעות גוגל תג מנג’ר לא יוכל להשתפר. המדריך הזה יציג בפניכם את עיקר התגים שאנשי דיגיטל או בעלי אתרים ישמחו לשלוט בהם, אף על פי שהם ממש טיפה בים. המדריך יתרכז בהטמעת פיקסלים של פייסבוק ותגים של גוגל. עבור למידה עצמית רחבה יותר, אני ממליץ לבדוק את הסילבוס של הקורס לקידום אתרים המקיף הכולל התמקצעות בגוגל תג מנג’ר.

בואו נתחיל – חפשו בגוגל Google Tag Manager: צפו בסרטון הבא כדי ללמוד כיצד לפתוח חשבון גוגל תג מנג’ר + כיצד להטמיע אותו באתרי WordPress ו-Wix:

כיצד להטמיע גוגל תג מנג’ר באתרי WordPress:

רוצים ללמוד לפתח אתרי וורדפרס? לחצו כאן: קורס בניית אתרים

כיצד להטמיע גוגל תג מנג’ר באתרי Wix:

איך מוודאים שהטמענו את התג כמו שצריך? כדי לבדוק שהתג פועל כמו שצריך, אתם יכולים להיעזר בתוסף כרום שעושה את העבודה באופן מצויין. חפשו בגוגל: Tag Assistant והתקינו אותו 

גוגל תג מנג'ר מדריך

כעת יתווסף לכם בדפדפן התוסף שנראה כך:

צפו בסרטון הבא כדי לראות איך להשתמש בתג אסיסטנט כדי לבדוק האם הטמענו כמו שצריך את גוגל תג מנג’ר >>

 

שימו לב – ההטמעה הראשונה של התג מנג’ר תציג שגיאה – תג בצבע צהוב או אדום. זה תקין לחלוטין – התג אסיסטנט לא יכול לזהות את התג מנג’ר במידה וזה עדיין לא ירה אף תג אחד.

המשמעות היא שרק לאחר שתירו את התג הראשון שלכם, תוכלו לחזור לתג אסיסטנט ולראות שהטמעה תקינה לחלוטין.

 

אז הטמענו בהצלחה את גוגל תג מנג’ר באתר שלנו. מה אפשר לעשות באמצעותו עכשיו? כדי להבין זאת אתם צריכים קודם כל להכיר את המערכת. אבל אם כרגע אני לא יכול להטמיע את התג ורוצה רק לתרגל? לא לדאוג. אני קודם רוצה לעשות לכם הכירות קצרה עם גוגל תג מנג’ר ואז אציג לכם כלי מדליק לתרגול – Tag Manager Injector

הכירות ראשונית עם גוגל תג מנג'ר

בגדול, גוגל תג מנג’ר מאפשר לנו לשלוט באילו תגים יקפצו ותחת איזה אירוע זה יקרה. או במילים אחרות – מה יקרה ומתי:

Tag – מה אתה מבקש שיקרה
Trigger – מתי אתה מבקש שזה יקרה

ועכשיו - הכירו את Tag Manager Injector

Tag Manager Injector הוא כלי מצויין לתרגול “על יבש” של גוגל תג מנג’ר. הוא מאפשר לכם לדמות הטמעה של התג בכל אתר (כן, ממש בכל אתר) ולבחון את הכלי. הוא משמש אותי ביום יום לשתי משימות עיקריות:

א) הוא מצוין לתרגול של סטודנטים. כשאני מרצה על גוגל תג מנג’ר בקורסים והדרכות לשיווק דיגיטלי, אני עושה שימוש ב- Tag Manager Injector לטובת החלק הפרקטי של השיעור. זה כדי לחסוך את זמן ההטמעה של התג שיכול לגזול הרבה זמן מהשיעור, בשל המורכבות היחסית של הביצוע למי שמתרגל לראשונה תג מנג’ר.

ב) כשאני מקבל מלקוח בקשה חריגה להגדרת יעד לטובת מדידה ברמת מורכבות גבוהה (ואני לא רוצה להתחייב לדבר מבלי לבחון אם אני בכלל יכול לעשות את זה בפועל), אני אומר לאותו לקוח שיחכה דקה על הקו, הולך למחשב ומזריק לאתר דרך ה-Tag Manager Injector את התג שהוא ביקש ממש באתר שלו ובודק אם הצלחתי. אחר כך אני יכול לומר לו בראש שקט שהמשימה תבוצע בהצלחה.

ככה מתקינים ומשתמשים ב-Tag Manager Injector:

שימו לב – סרטון ההדרכה הבאה מדגים את ההתקנה של תג מנג’ר אינג’קטור, ובנוסף לזה – גם חיבור גוגל אנליטיקס לאתר דרך גוגל תג מנג’ר + השימוש בדיבגר:

איך מטמיעים פיקסלים של פייסבוק באתר באמצעות גוגל תג מנג'ר

אז למי שדילג על הסרטון הקודם – הבהרה: שם הצגתי את הדרך להטמיע גוגל אנליטיקס באתר באמצעות גוגל תג מנג’ר. כעת, אני אסביר איך עושים את ההטמעה של Facebook Pixel’s כדי שתוכלו להתחיל לנהל קמפיינים מתקדמים בפייסבוק.

כמו שראיתם בסרטון הקודם, גוגל תג מנג’ר לא מציג את פייסבוק כאחד מסוגי התגים שהוא מאפשר להזריק לאתרים דרכו. למי אז היא כן מאפשרת אם לא פייסבוק? ממש לכל העולם. ראו רשימה חלקית של סוגי תגים:

גוגל תג מנג'ר

הסיבה היא נטו פוליטית (פייסבוק וגוגל לא חברים), אבל כמובן שגוגל תג מנג’ר כן מאפשר להטמיע פיקסלים של פייסבוק דרכו, פשוט תחת שם אחר. הם קוראים לזה Custom HTML וכך הם מצליחים להימנע מלשאת את שם ה’ לשווא:

אז בואו נתחיל:

קודם כל, אתם צריכים להיכנס לחשבון המודעות המודעות שלכם וליצור פיקסל. עושים זאת כך:

1. היכנסו לחשבון המודעות ולחצו על תפריט ההמבורגר שנמצא מצד שמאל למעלה:

גוגל תג מנג'ר

2. ללחוץ על All Tools >> Pixels:

3. ללחוץ על Set Up Pixel. חכו שיהיה לכם V ירוק שיאשר את הפעולה, וזהו. עניין של דקה.

4. כעת לחצו על Set Up (אם חשבון המודעות שלכם באנגלית, הוא יחכה לכם בצד הימני העליון של המסך) ובחרו בהטמעה ידנית של הקוד:

גוגל תג מנג'ר

לאחר מכן ייפתח לכם חלון שלמחולק לשני שלבים: ההטמעה של הפיקסל הגינרי שהוא השלב הראשון שצריך לעשות, ואז הטמעה של מעקבים אחרים שאתם מעוניינים בהם. יש כאן הוראות להטמעת התג באתר, אך שימו לב – אנחנו הולכים להטמיע אותו דרך גוגל תג מנג’ר ולכן אנחנו צריכים לדלג על החלק הראשון של Locate the header code for your website וגוללים ישר לשלב של Copy the entire pixel code and paste it in the website header:

גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר

השלב הבא הוא לגשת לגוגל תג מנג’ר ולהתחיל בהטמעה. התג יהיה מסוג Custom HTML והטריגר יהיה צפייה בכל עמוד. לא לשכוח להפעיל קודם את הדיבגר כדי לוודא שלא עשיתם טעיות:

אחרי שראינו איך מטמיעים את הפיקסל הגינרי של פייסבוק, בואו נראה איך יוצרים מעקב אחרי אירועים מיוחדים. אפשר לעקב כמעט אחר כל פעולה באתר, רק צריך לדעת איך להפעיל את הטריגר הנכון. בדוגמה הזו אני אראה לכם איך עוקבים אחרי שליחה של טופס צור קשר (טופס לידים) וגם אנסה להמחיש לכם כיצד אני בוחר את הטריגר הנכון.

איך עוקבים אחרי לידים שהגיעו מהפייסבוק באמצעות גוגל תג מנג'ר?

אז בואו ננתח מה כולל הטופס הזה. הוא בנוי משדות מילוי וכפתור ‘שליחה’. הרבה אנשים בוחרים לעקוב (הטריגר) אחר הקלקה על כפתור השליחה וליצור טריגר מסוג Form Submission, שזה סופר הגיוני – אבל אני לא ממליץ לעשות זאת. הסיבה היא שאם נעקוב אחרי ההקלקות על כפתור השליחה – גם מי שלא מילא בכלל את הטופס או שמילא אותו חלקית (בלי שדות החובה ולכן הטופס לא באמת נשלח) ייספר כהמרה על אף שזה לא נכון. ובנוגע ל-Form Submission, לי אישית הוא יוצר הרבה פעמים בעיות ואני מבזבז המון זמן על לפתור אותן.

על כן, אני ממליץ ליצור טופס לידים שבעת מילוי מוצלח שלו – הוא יוצר הפניה לעמוד ‘תודה רבה’. כשזה קורה – החיים שלנו הופכים להרבה יותר קלים. אנחנו יכולים ליצור תג של לידים כשהטריגר הוא כל מי שמגיע לעמוד תודה רבה. 

שימו לב שקודם כל אתם צריכים ליצור את דף ה'תודה רבה'. ב-URL תקראו לו Thank-you לצורך הנוחות

באתרי WordPress בדרך כלל עושים שימוש בטופס לידים של Contact Form 7 (אני אישית לא עובד איתם, אלא עם הטפסים של אלמנטור פרו שהם מתקדמים הרבה יותר וגם האופציה להפניה לעמוד חדש היא מובנת בו). כדי ליצור הפניה מחדש ב-contact form 7 לעמוד ‘תודה רבה’, אני ממליץ להשתמש בתוסף Contact Form 7 Redirection שעובד פשוט מעולה. הוא מוסיף לכם רובריקה חדשה עם האופצייה להפניה.

באתרי ויקס יוצרים את ההפניה לעמוד ה’תודה רבה’ כך:

גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר

אם לא ברור כיצד לבצע פעולה זו, מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בבניית אתרי Wix, ולבקש ייעוץ \ הכוונה.

אחרי שהתשתית מוכנה - אפשר להפעיל את התג לידים של פייסבוק.

חזרו אל הפיקסל שלכם וגשו שוב אל ה-Set up. הפעם במקום הפיקסל הגינרי, עברו לאזור בו אתם שולפים את הקוד של הגדרת האירועים האישיים שלכם:

גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר

עכשיו אני צריך לבחור את קוד המעקב שאני מעוניין בו. כפי שאמרתי מקודם, לצורך ההדגמה אני אציג כיצד לעקב אחרי לידים שנשלחו מהאתר מתנועה שהגיע דרך פייסבוק, ולכן אני אבחר ב-Generate Lead והעתיק את הסקריפט:

עכשיו אני ניגש בחזרה אל התג מנגר ויוצר תג מחדש שנקרא לו FB – Lead. הסוג שלו יהיה Custom HTML והטריגר יהיה צפייה עמוד ‘תודה רבה’ (כי כל מי שממלא בהצלחה טופס יצירת לידים – כפי שהראיתי למעלה איך לעשות את זה באתרי WP ו-Wix – מופנה אוטומטית לעמוד ‘תודה רבה’). 

על מנת לצבוע רק את המשתמשים שהגיעו לעמוד תודה רבה, אנחנו צריכים לעשות פעולה חדשה – במקום להשתמש בטריגר המוכר שעבדנו איתו עד עכשיו All Pages, יש צורך בלתת פקודה חדשה לתג –לפעול רק בעמוד מסוים. העמוד אם כך יהיה כמובן ‘תודה רבה’:

אז איך עצם הפעלת התגים המיוחדים (כמו בדוגמה – FB – Leads) יכול להפוך אותנו ממנהלי קמפיינים ג’וניורס למנהל קמפיינים מקצועיים? לא רק שהוא מאפשר לנו לבחון את הקמפיינים שלנו לטובת אופטימיזציה (אני אראה במנהל המודעות איזה קמפיין הביא להמרות וכמה, וככה לסנן את אלו שלא), אני גם יכול ליצור קהלים מותאמים אישית על בסיס האירועים שצבעתי באתר.

הקסם של גוגל תג מנג'ר

כעת אנחנו יכולים לחזור אל מנהל המודעות של פייסבוק, וליצור קהלים מותאמים אישית המבוססים על הפעולות שביצענו בתג. כך אנחנו יכולים ליצור פילוחים מתקדמים מסוג רימרקטינג + Look A Like לכל מי שביצע אירוע משמעותי באתר. למשל – אני יכול לפלח את כל מי שהשאיר ‘ליד’ באתר ולטרגט אותו (רימרקטינג לכל מי שהמיר באתר).

אז איך עושים את זה?

מרגע שהפיקסל של הלידים מפייסבוק מופעל באתר בהצלחה, חשבון המודעות מתחיל לקבל מידע חדש ודנדש ישירות מהאתר שלכם. המידע הזה פותח את האופציה ליצור קהלים מותאמים אישית בהגדרת ה- Ad Set (קבוצת המודעות) תחת רובריקת Audience. יש ללחוץ על Create New > Custom Audience:

גוגל תג מנג'ר

כעת אתם תוכלו לראות כמה מקורות שמהם אתם יכולים לגזור את הפילוח המותאם אישית שלכם, ובהם גם קהל המבוסס על האתר – Website Traffic:

גוגל תג מנג'ר

חוץ מהאופציות הרגילות שפייסבוק מציע לנו ליצור באופן אינטגרלי (כל מי שביקר באתר \ אנשים שביקרו בעמוד ספציפי \ הקהל ששהה הכי הרבה זמן), תוכלו לטרגט את הקהל לפי האירועים שיצרנו – ובמקרה שלנו כמובן PageView (הפיקסל הגינרי) ולידים:

אבל זה לא הכל - אופטימיזצייה על סמך האירועים שנצבעו בפיקסל דרך התג מנג'ר

אתם בטח כבר מדמיינים את כל האירועים המדהימים שמתרחשים באתר שלכם והייתם רוצים ליצור עבור הקהל שנגע בהם רימרקטינג. למשל – כל מי שהוסיף מוצר לעגלה אבל לא רכש (Add to Cart + (Exclude) Purchase), כל מי שלחץ על חיוג טלפוני, כל מי שהתחיל תהליך רכישה (Initiate Checkout) ועוד ועוד…

אבל זה ממש לא נגמר פה. אתם גם יכולים להציג את האירועים האלו תחת העמודות (Columns) של מנהל המודעות שלכם, וכך לראות איזה מבין הפילוחים (אני לוקח בחשבון שאתם מבצעים a\b Testing בכל קמפיין וקמפיין) מביא את יחס ההמרה הגובה ביותר. אופטימיזציית קמפיינים במיטבה!

איך עושים את זה?

עליכם להיכנס לקמפיינים שלכם ולבחור: Columns: Performance > Cusomize Columns…

לאחר מכן תלחצו על Website, ושם אתם תראו את כל האירועים שמבוססים על הפיקסל שלכם. פשוט בחרו בלידים כדי לקבל אותם בתצוגה שלכם:

גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר

איך מטמיעים מעקב המרות של Google Ads באתר דרך גוגל תג מנג'ר?

מעקב ההמרות של גוגל Ads מאפשר לכם לדעת אילו מבין המודעות שלכם מניב הצלחה רבה יותר במסעות הפרסום שלכם (אילו הקלקות מובילות בסופו של יותר להגשמת היעדים העסקיים שלכם). המעקב יכול להתקיים רק לאחר הטמעת קוד מעקב המרות ייחודי של Ads. כל קוד מעקב המרות הוא שונה בהתאם לבקשות שלכם: 

– רכישה
– הרשמה
– לידים
– צפיה בעמוד מסוים
– אירועים אחרים

 – הורדת אפליקציה
 – שימוש באפליקציה

 – מעקב שיחות טלפון המודעות עצמן
 – מעקב שיחות טלפון מתוך האתר

 – יבוא כלשהו ממערכת אחרת (לדוגמה: קו”ח)

ניתן להטמיע את המעקבים הנ”ל בקלות ומהירות באמצעות גוגל תג מנג’ר. לצורך ההדגמה, אציג כעת איך ניתן לעקב אחר לידים שהתקבלו ממשתמשים שהגיעו כתוצאה מהפרסום שלכם בגוגל AdWords;
לאחר שיצרתם קמפיין בהצלחה, עליכם ללחוץ על האייקון של ההגדרות (🔧) ואז מתחת ללשונית של MEASUREMENT – לבחור ב- Conversions:

מדריך גוגל תג מנג'ר

כעת לחצו על סימן הפלוס (+) כדי ליצור מעקב חדש:

גוגל תג מנג'ר

בחרו ב-Website:

גןגל תג מנג'ר

ועכשיו עליכם להגדיר את ההמרה כרצונכם. ההגדרות כוללות את שם ההמרה (אני אקרא ל-Lead), סוג ההמרה – בחרו ב-Lead, במידה ויש לה ערך כספי אז ציינו אותו (אני לא מציין ערך כספי במעקב לידים), איך לספור את הלידים (אני סופר כל שליחת ליד כיחידה בפני עצמה ולכן אני בוחר ב-Every) וחלון הזמן של ההמרה (כאן אני משאיר את ההגדרות הרגילות כפי שהן). ולבסוף – ללחוץ על 
Create and continue.

 

בשלב הבא אנחנו נשאלים כיצד אנו מעוניינים להטמיע את הקוד. אנחנו כמובן בוחרים לעשות זאת באמצעות גוגל תג מנג’ר:

גוגל תג מנג'ר

עכשיו אנחנו מתבקשים לקחת את המספר המרה (ID) והתווית שלה (Lable) ולהטמיע אותו בתג. בנוסף, להפעיל תג של Conversion Linker. גשו לגוגל תג מנג’ר וצרו את התגים:

גוגל תג מנג'ר
נשמח לקבל מכם ביקורת!

אם התוכן תרם לכם ערך ותרצו לעזור לנו לקדם ולהפיץ אותו, אנחנו יותר נשמח מאוד(!) אם תעניקו ביקורת חיובית על האתר. איך אפשר לעשות את זה? הקליקו על כפתור הזהב להענקת ביקורת בגוגל:

5/5

רוצים לשתף את התוכן עם חברים שלכם? אפשר לעשות זאת בקלות מכאן >>

מוזמנים להוסיף את דעכתם למאמר לטובת דיון מעשיר;

תוכן עניינים

אודות המכללה לשיווק דיגיטלי;

המכללה לשיווק דיגיטלי מעניקה הכשרות מקצועיות בתחום השיווק הדיגיטלי בשיטה של לימודים מקוונים. ההכשרות שלנו כוללות לימודי בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, עיצוב גרפי ועוד.

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

הצעת מחיר לדוגמה: קידום אורגני SEO

דוגמה להצעת מחיר – SEO קידום אורגני

במהלך התקופה שאנחנו נותנים שירותי קידום אורגני לעסקים, יצרנו מספר פורמטים של הצעות מחיר, כשבכל פעם שדרגנו אותה בהתאם לידע שצברנו, הניסיון שהראה לנו איך

איך יוצרים סכמת FAQ?

(FAQ (frequently asked questions היא סכמה קלאסית שמאוד קל לייצר והיא כמובן יעילה מאוד לקידום אתרים אורגני בגוגל. הסכמה מוסיפה עוד 2 שורות מידע במודעה

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני

המדריך הבא יציג לכם את הדרכים המרכזיות לקידום האתר בגוגל. הוא מכיל הסברים לצד דוגמאות, כאשר התוכן כולל הדרכות וידאו לטובת העצמת חווית המשתמש. מומלץ

שיווק דיגיטלי

איך מתמחרים עבודת קידום אתרים?

מחבר: דניאל זריהן דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO – קידום אתרים אורגני) באופן מקצועי משנת 2009, כותב בלוג כבר כמעט עשור ובעל

חשבון גוגל אנליטיקס ישן

פתיחת חשבון גוגל אנליטיקס ישן

במדריך זה נראה כיצד לפתוח חשבונות UA במקום GA4 החדשים שעדיין לא מוכרים לעומק. שלבים יצירת חשבון גוגל אנליטיקס ישן GA4 (גוגל אנליטיקס 4) עדיין

פרסום ביוטיוב

קידום ביוטיוב

יוטיוב היא אחת הפלטפורמות הכי מפוספסות מצד המפרסמים בישראל כשמסיבה כלשהי, הרבה בעלי עסקים וחברות שיווק לא מזהות את העוצמה השיווקית שיוטיוב מציע במחירים שבהשוואה

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס

כמה אנשים גולשים כרגע באתר שלכם? איזה קמפיין מניב לכם את התוצאות הטובות ביותר? האם יש תוכן שהמשתמשים שונאים באתר שלכם? היכן רצף הגלישה נקטע

פרסום בגוגל

ניהול קמפיינים בגוגל

Google Ads (או מעכשיו פשוט ‘גוגל אדס’) היא המערכת שדרכה מבצעים קידום ממומן של בגוגל. השימוש בפלטפורמה כרוך בפתיחת חשבון (בחינם) עם חשבון Gmail. בתוך הממשק של

תודה שהצטרפת לרשימת הדיוור!

אם אהבת את התוכן, אני אשמח לקבל ממך פרגון על ידי מתן ביקורת חיובית שתסייע לי לשפר את חשיפת האתר בפני גולשים נוספים. זה יועיל לי מאוד 🙏

קורס שיווק דיגיטלי

ההרשמה לקורס שיווק דיגיטלי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

מחיר הקורסים 8,000 ש"ח

מחיר הקורס המשולב: 6,500 ש”ח בלבד!

למידע נוסף והרשמה יש ליצור קישור בטלפון או בוואטסאפ:

קורס עיצוב גרפי

ההרשמה לקורס עיצוב גרפי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

עקב המצב הכלכלי הקשה שנכפה על החברה הישראלית כולה, ההרשמות לכל הקורסים יוענקו במחיר מסובסד כל עוד המשבר נמשך.
למידע נוסף יש ליצור קשר באתר.

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן... איך אפשר לעזור לך?