בניית אתרים

איפיון, עיצוב, פיתוח, ניהול וקידום אתרים.

נעים מאוד – אנחנו JT – Digital, חברה צעירה ודינמית לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי. אנו עוסקים בניית אתרים בפלטפורמת WordPress משנת 2016. זכינו לבנות אתרים לעשרות עסקים ולעזור להם לצמוח, להתפתח ולחשוף את השירות שלהם לקהל היעד באמצעות שיווק דיגיטלי יעיל.

בניית אתרים JS
בניית אתרים PHP
בניית אתרים
בניית אתרים אלמנטור
בניית אתרים
בניית אתרים HTML
בניית אתרים

בניית אתרים

איפיון, עיצוב, פיתוח, ניהול וקידום אתרים.

נעים מאוד – אנחנו JT – Digital, חברה צעירה ודינמית לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי. אנו עוסקים בניית אתרים בפלטפורמת WordPress משנת 2016. זכינו לבנות אתרים לעשרות עסקים ולעזור להם לצמוח, להתפתח ולחשוף את השירות שלהם לקהל היעד באמצעות שיווק דיגיטלי יעיל.

ההתמחות שלנו: בניית אתרי תדמית, קורסים מקוונים ואתרי eCommerce תוך דגש על הקידום בגוגל

אנו בונים אתרי תדמית (Brand), אתרי תוכן מוגן (קורסים דיגיטליים), אתרי מסחר (ecommerce), דפי נחיתה ומיניסייטים תוך יישור קו עם הדרישות של גוגל לקידום אורגני (SEO – אופטימיזציה למנועי החיפוש). אנו עושים זאת בד בבד תוך הקפדה על איפיון ועיצוב האתר במטרה שיתאים לקהלי היעד של העסק. אנו נסייע לבנית העסק ליצוק תוכן שיסקרן את הגולשים ויעודד אותם ליצור מעורבות באתר, ולהעביר אותם בתוך משפך שיווקי שיוביל בסופו של דבר להגשמת המטרות העסקיות של האתר.

הטכנולוגיה שאנחנו משתמשים בה לבניית האתרים

אנו בונים את האתרים של הלקוחות שלנו באמצעות WordPress. מדובר בפלטפורמה מבוססת קוד פתוח בעלת רישיון ציבורי (GPLv2), ממש כמו זו ששימשה לפיתוח אתרים עבור עסקים פופולריים ברמה בינלאומית כמו אתר הבית הלבן, אתר החדשות של מייקרוסופט, הבלוג של פלייסטיישן ועוד. כמו כן, אנחנו מחברים את האתרים שלנו למערכות צד ג' לטובת מעקב וניתוח ביצועים כמו Google Analytics ו-Google Search Console.

היתרונות בשירות בניית האתרים שלנו

מאוד אכפת לנו מההצלחה של הלקוחות שלנו וחשוב לנו מאוד שהם לא ירגישו לבד גם בסוף הפרויקט. על כן, אנחנו דואגים לכמה דברים שהופכים את העבודה איתנו ליתרון משמעותי:

בניית אתרים

מערכת ניהול אתר ידידותית

זה לא שאנחנו ממהרים להיפרד מכם, אבל בכל זאת – אנחנו לא רוצים שתרגישו תלותיים. האתרים שאנחנו מפתחים מכילים מערכת קלה לתפעול, הגיונית ואינטואיטיבית.

חווית משתמש וחווית גלישה

חווית המשתמש וחווית הגלישה חשובים לנו מאוד. על כן, אתם תקבלו את האתר רק לאחר שהוא יעבור אופטימיזצית מהירות אתרים ובדיקתו בסביבת טסט מקצועית.

צוות פיתוח מקצועי

על כל אתר עובדים 2 אנשים צוות: בונה אתרים עם התמחות בעיצוב וחווית משתמש ובונה אתרים עם התמחות בשיווק דיגיטלי. השילוב יבטיח לכם עיצוב מקצועי לצד תשתית שיווק בריאה.

ניהול, אבטחה ותחזוקה.

האתרים שלנו מתוחזקים בשרתי אחסון חזקים, יציבים ומתקדמים. הבונוס – שכבר הגנה קבועה, זמני טעינה מהירים, גיבויים יומיומיים אוטומטיים וראש שקט.

שירותי שיווק דיגיטלי נלווים לבניית האתרים

במידה ואתם לקוחות המבקשים את שירותי בניית האתרים שלנו, תוכלו לקבל שירותי ניהול וקידום כלקוחות מועדפים במחיר מסובסד. שירותי השיווק שלנו כוללים:

שירותי שיווק דיגיטלי נלווים לבניית האתרים

במידה ואתם לקוחות המבקשים את שירותי בניית האתרים שלנו, תוכלו לקבל שירותי ניהול וקידום כלקוחות מועדפים במחיר מסובסד. שירותי השיווק שלנו כוללים:

קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO)

קידום אתרים בתוצאות הטבעיות של גוגל – הקידום הוא של ביטויי מפתח (מונחים שאנשים מחפשים בגוגל) המתמקדים בשירותים שהעסק שלך מציע. היתרון בקידום אתרים אורגני הוא שכל חשיפה, הקלקה ותנועה לאתר שלך – לא עולה כסף. קידום אורגני בגוגל הוא קידום שלוקח הרבה זמן וצריך לקחת את זה בחשבון. עד שיגיע השלב בו תוכלו ליהנות מהתוצאות של הקידום האורגני, תוכלו בינתיים לשווק את האתר שלכם באמצעות קידום ממומן וניהול קמפיינים בפייסבוק וגוגל.

קורס גוגל שופינג
Julian Code
קורס קידום אתרים
קורס קידום אתרים

קידום אתרים ממומן בגוגל (PPC)

גוגל מציע מגוון דרכים לקידום האתר בדרכים ממומנות – ניהול קמפיין מסוג Search (קידום בתוצאות החיפוש בגוגל), קידום מסוג GDN (הצגת מודעות באנרים מעוצבות באתר תוכן כמו מאקו, רוטר, וואלה וכו'), קידום ב-YouTube ועוד. במידה ותצאו לקמפיין ממומן בגוגל, אתם תראו תוצאות מידיות + תשלמו בפועל רק על הקלקות (ולא כבר על החשיפה עצמה). אחד היתרונות המרכזיים בקידום אתרים ממומן בגוגל הוא התשלום עבור התוצאות בפועל.

פרסום ממומן פייסבוק

בעוד שבגוגל השיווק מתמקדת באסטרטגיית Pull (קהל היעד הוא האקטיבי והוא זה שיבוא אליי), הפרסום בפייסבוק פועל בשיטת Push (ליזום מעורבת עם הגולשים) – מה שיבטיח חשיפה בפני כמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים המנוטרים באמצעות פילוחים מוגדרים מראש, כמו מיקום גיאוגרפי, מצב סוציו-אקונומי, תחומי עניין והיסטוריה הגלישה שלהם באינטרנט.

אז איך מתחילים לבנות אתר אינטרנט?

להלן השלבים על פי סדר העבודה שיש לנקוט במטרה להוציא פרויקט של בניית אתר אינטרנט לפועל:

01

עם פנייתכם, נתחיל לקיים שיחה ראשונית שמטרתה ליצור הבנה של הצרכים ותיאום ציפיות. זו שיחה טלפונית שממנה כל צד צריך לצאת עם הדברים הבאים:

אנחנו בסוף השיחה נצפה להבין: מי אתם? באיזה עסק מדובר? איזה סוג של אתר אתם צריכים ומה המטרות שלו (אתר תדמית, אתר איקומרס, אתר קורסים כו'), האם יש לכם דוגמאות לאתרי קולגות שאהבתם ולמה? האם אתם מעוניינים באתר מותאם אישית או אתר מבוסס תבנית?

אתם בסוף השיחה תצפו להבין: האם אנחנו יכולים ליצור את האתר שביקשתם או שאנחנו לא הכתובת הנכונה? האם טווח המחירים שדיברנו עליו רלוונטי בכלל? האם האתר שנבנה הוא כזה שיהיה אפשר לקדם בהמשך בגוגל וברשתות החברתיות?

02

אם השיחה היית נעימה ותרצו להתקדם, בשלב הבא אנחנו נשלח אתרי דוגמה מעבודות עבר שביצענו כדי לבדוק האם הם עונים על הצורך שלכם. שימו לב – אין כאן מקום לעיגול פינות, שכן דיבורים באוויר יבזבזו את הזמן של שני הצדדים. העבודות שתקבלו הן פרי עמלנו והן משקפות את היכולות שלנו. אתם צריכים לבחון אותם ולראות אם אהבתם את הסגנון. במידה והכל טוב, אפשר לעבור לשלב הבא.

03

בשלב זה אנחנו נשלח הצעת מחיר לפיתוח האתר. בהצעה אנחנו נשקף את המפרט הטכני שלו והתמחור + נציין עלויות נלוות במידה ויש (למשל, באתר איקומרס יש עלויות של שירותי סליקה, תקנון אתר וכו'). יש חתימה על ההצעה? מתקדמים לשלב האפיון.

04

אנחנו יוצאים לדרך. בשלב הראשון של תהליך בניית האתר אתם תקיימו שיחת איפיון עם המעצב הגרפי שלנו. בשיחה אתכם, הוא ישאל אתכם שאלות שיעזרו לו "להיכנס לראש שלכם" ולסרטט את שלד האתר. לאחר איסוף המידע הרלוונטי, הוא יתחיל לעבוד על הטיוטה הראשונה של האתר. בהתחלה הוא יגיש אותה עם תוכן דמה (המלל "בכאילו" של האתר) כשבשלב הזה אנחנו מעוניינים לבחון את הנראות של האתר. עבודת עיצוב האתר כוללת גם התאמה לטלפון נייד וטאבלט.

05

לאחר שתקבלו את שלד האתר, זה הזמן שלכם לתת הערות – מה אהבתם והאם יש משהו שלא מצא חן בעיניכם. על בסיס הפידבקים שלכם, מעצב האתר ידע כיצד ללטש את העבודה ברמה העיצובית ולהתאים אותו לצרכים שלכם.

06

לאחר שסגרנו את עיצוב האתר, נתחיל לשכתב מחדש את התוכן שלו. אנחנו נסייע לכם ביצירת התוכן מקצועי ונמליץ לבנות אותו בסגנון משפך שיווקי. סגנון כתיבה זה מתאים להגשמת יעדים כמו השארת פרטים ליצירת קשר או הרשמה ורכישה. תוכן נוסף שנמליץ להזין באתר יהיה רלוונטי למטרות הקידום האורגני שלו בגוגל. הכתיבה למטרות קידום היא שונה ומיישמים אותה אחרת. בשורה התחתונה – לאופן שבו תיצקו את התוכן לאתר יש משמעות והוא צריך להיות מותאם למטרות שלו.

07

בשלב הזה האתר יהיה מוכן בפועל מבחינת הנראות והתוכן שלו. עם זאת, ישנם תהליכים שנתחיל לבצע באתר שלא יהיו מורגשים ברמה הוויזואלית. התהליכים האלו מתרחשים "מאחורי הקלעים" של האתר, ומטרתם לשפר את חווית הגלישה וחווית המשתמש של הגולשים. כאן אנחנו "נתחיל לדבר עם גוגל" ונבצע התאמות של האתר למנועי החיפוש, שיפור זמני הטעינה שלו וניקוי של משאבים נצרכים שלא בשימוש.

08

עכשיו כשהאתר מוכן לשיווק, אנחנו נבצע חיבור בינו לבין כלי קידום ושיווק שישמשו אתכם מעכשיו והלאה, כמו למשל: 

  • פייסבוק פיקסל
  • גוגל אנליטיקס
  • גוגל Search Console
  • ניוזלטר

09

שלב בחירה ומומלץ מאוד – להתחיל לקדם את האתר בגוגל וברשתות החברתיות כדי להביא לתנועה איכותית, שימור הלקוחות הקיימים והשגת לקוחות חדשים.

אנחנו מקווים שיש לכם סבלנות, כי כשהקורס יהיה מוכן...

הקורס לעיצוב גרפי בתהליך הפקה ויהיה

תרצו להיות הראשונים שיקבלו עדכון ברגע שזה יקרה?

השאירו את הפרטים שלכם בטופס הבא ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד כשהקורס יהיה זמין להרשמה!

עקב המצב הכלכלי הקשה שנכפה על החברה הישראלית כולה, ההרשמות לכל הקורסים יוענקו במחיר מסובסד כל עוד המשבר נמשך.
למידע נוסף יש ליצור קשר באתר.

summer

אני מחכה לשיחה מכם :)