המכללה לשיווק דיגיטלי

אוטומציה ברב מסר – מדריך פשוט ליצירת סדרת מסרים

רב מסר היא פלטפורמה לדיוור ובניית דפי נחיתה. מבחינת הדיוור – יש לה אחלה אפשרויות. על דפי הנחיתה אני לא כל כך ממליץ (בגלל מגבלות גמישות), אבל למי שרוצה למצוא פתרון זול ופשוט יחסית עבור דפי נחיתה ואפשרויות השליטה בעיצוב דפי הנחיתה הוא לא כזה חשוב בשבילו אז זה גם רב מסר זה פתרון טוב.

דיוור בודד אל מול סדרת מסרים

רב מסר מאפשרת ליצור גם דיוור בודד (אפשר גם לכנות את זה קמפיין ניוזלטר) וגם ליצור סדרת מסרים (שזו בעצם האוטומציה השיווקית). 

הדיוור הבודד הוא פשוט מייל מרקטינג שאתם שולחים בעת שאתם בוחרים (אפשר מיידי או לתזמן) ולהעביר לרשימות שלכם תוכן שאתם רוצים לקדם. זה קמפיין מאוד מאוד מאוד זול מבחינת עלויות והוא גם מאוד ממיר יחסית, מה שהופך אותו לקמפיין מאוד רווחי. עבור אתרי איקומרס, הייתי ממליץ ליצור קמפיין דיוור כזה לכל הפחות פעם בשבוע!

סדרת המסרים זו בעצם פעולת דיוור “בשרשרת” שאפשר ליצור עבור קבוצת נמענים נבחרת. “השרשרת” יכולה להכיל מספר מיילים מתוזמנים לשליחה עם הפרש זמנים מוגדר מראש בין דיוור לדיוור. לנמענים תהיה כמובן האפשרות להסיר עצמם מהרשומות כדי להפסיק לקבל דיוור במידה והם לא מעוניינים בזה.

יצירת של שרשרת דיוורים כזו (רב מסר מכנה את זה סדרת מסרים) יכול להשפיע מאוד על המיתוג שלכם וההחלטה של הלקוח האם לצרוך שירות או מוצר מסוימים. צריך להקפיד על הקשר בין המסרים, רצף ורלוונטיות.

איך יוצרים סדרת מסרים ברב מסר?

תנאים מקדימים שצריך להכין מראש:

  1. ליצור רשימה (קבוצת נמענים) רלוונטית לדיוור שאתם רוצים לייצר
  2. דף נחיתה ברב מסך
  3. טופס בעמוד הנחיתה שדורש אישור לדיוור

    כאן תוכלו לראות:
    – איך להוסיף דף נחיתה חדש
    – איך להוסיף רשימה חדשה
    – איך לערוך את טופס יצירת הקשר כך שידרוש אישור הרשמה לדיוור + יצרף את הנרשמים לרשימה הרלוונטית: 

יצירת רשימות ברב מסר
יצירת רשימה חדשה
יצירת דף נחיתה ברב מסר
יצירת דף נחיתה ברב מסר
שיוך הנרשמים דרך הטופס שבעמוד הנחיתה לרשימה הנכונה + הסכמה לקבל דיוור

יצירת סדרת מסרים דרך עבור הנרשמים דרך הטופס שבדף הנחיתה

  1. יש לגשת בריחוף עכבר מעל לפריט “מסרים” שבתפריט העליון, ולהקליק על “סדרת מסרים” (הלשונית השנייה שמוצגת)
  2. ודאו כי אתם נמצאים בעמוד “סדרת מסרים” + שהרשימה שאתם רוצים ליצור עבורה את הסידרה אכן נבחרה בהצלחה (הבחירה היא בכפתור הבחירה מצד שמאל למעלה במסך) ואם הכל תקין, הקליקו על “צור מסר חדש” (תישראו על האפשרות של רב תבנית 2 כדי לקבל תבניות עיצוב מוכנות לדיוור):

3. בחרו תבנית כלשהו שאהבתם וגשו לערוך אותה (יש אפשרות לבחור גם בלוק ריק לחלוטין)

4. ערכו את המסר כפי שאתם רואים לנכון. אני למשל לא אערוך שום דבר ואשאר עם תוכן הדוגמה שקיבלנו.

5. אני מתכנן להוציא דיוור שנשלח באופן אוטומטי לכל מי שנרשם לניוזלטר. על כן, לאחר תום העריכה, אני אגש בריחוף עכבר אל הכפתור העליון “אפשרויות עריכה” והקליק על “אפשרויות מסר”

6. בשלב הזה יש לבחור את נושא המסר – שימו לב! זה בעצם מה שיהיה כתוב בכותרת המייל! אז אתם צריכים לרשום שם משהו שאתם לוקחים בחשבון שגם המדוורים יראו. 

מה אתם מתכננים לדוור?

אני מתכנן ליצור אוטומציה פשוטה שעושה דבר כזה:

כל מי שירשם לניוזטלר, יקבל אוטומטית את ההודעה שאני מתכנן לשלוח כעת. על כן, נושא המסר שאני ארשום יהיה “ברוכים הבאים לדיוור שלנו!”

אם אתם מתכננים מסר פשוט כמו שלי, אז בשלב הבא אתם לא צריכים לעשות שום דבר חוץ מלוודא שתזמון הדיוור הינו “מסר מיידי” ואז פשוט לעדכן ולסגור.

במידה ויש לכם מסר מורכב יותר, שאמור להישלח בצורה של מסר לאחר מסר (אני קורא לזה שרשרת מסרים, רק מסר מכנה את זה סדרת מסרים), אז אתם צריכים ליצור סדרת מסרים נוספת (שרצה לצאת זו שיצרתם כעת), אז במעמד “מרווח ממסר קודם” אתם צריכים לבחור את מספר הימים שאתם רוצים לחכות שהדיוור הזה יצא לאחר המסר הקודם (שזה במקרה שלנו גם המסר הראשון).

כאן למשל, בחרתי לשלוח מסר במרווח של 3 ימים. במקרה כזה, רב מסר אוטומטית תדרוש מכם לבחור מסר בשעה קבועה (כי היא מבחינת יודעת שצריך לשלוח את המסר 3 ימים לאחר הדיוור הראשון, רק שהיא רוצה לדעת באיזו שעה היא צריכה לעשות את זה):

בהצלחה לכל המדוורים 🙂

נשמח לקבל מכם ביקורת!

אם התוכן תרם לכם ערך ותרצו לעזור לנו לקדם ולהפיץ אותו, אנחנו יותר נשמח מאוד(!) אם תעניקו ביקורת חיובית על האתר. איך אפשר לעשות את זה? הקליקו על כפתור הזהב להענקת ביקורת בגוגל:

5/5

רוצים לשתף את התוכן עם חברים שלכם? אפשר לעשות זאת בקלות מכאן >>

מוזמנים להוסיף את דעתכם למאמר לטובת דיון מעשיר;

תוכן עניינים

אודות המכללה לשיווק דיגיטלי;

המכללה לשיווק דיגיטלי מעניקה הכשרות מקצועיות בתחום השיווק הדיגיטלי בשיטה של לימודים מקוונים. ההכשרות שלנו כוללות לימודי בניית אתרים, קידום אתרים, פרסום בפייסבוק, עיצוב גרפי ועוד.

אהבתם את התוכן? אז בטוח שתאהבו גם את אלו;

איך לשפר יחס המרה באתר

איך לשפר יחס המרה באתר?

יחס המרה של האתר (מכל אפיקי התנועה הדיגיטלית) הוא מדד מאוד משמעותי שאפשר לבחון אותו בגוגל אנלטיקס. הוא מציין את מספר המשתמשים שביצעו כניסה לאתר

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש במכלול האפשרויות ומגוון הפלטפורמות העומדות לרשותנו ברשת האינטרנט במטרה לפרסם ולקדם תוכן שבסופו של דבר יעניק לנו / ללקוחותינו ערך. ההצלחה

ניהול מוניטין

מה זה ניהול מוניטין ולמי הוא חשוב?

מחבר: לירון קטלן לירון קטלן הינו יזם דיגיטלי ישראלי בעל ניסיון רב של מעל ל-15 שנים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטליים. הבעלים של חברת “ניהול מוניטין”

דף נחיתה

איך ליצור דף נחיתה שבאמת יהפכו את הגולשים ללקוחות? במדריך הבא אציג את נקודת המבט ממנה אני מסתכל על הצורך בדף נחיתה, היתרונות והחסרונות בדפי

הכנת תשתית לשיווק

הכנת תשתית לשיווק

מה זו הכנת תשתית לשיווק, למה היא חשובה ומתי עושים אותה? הכנת תשתית לשיווק היא בנייה נכונה של משפך שיווקי הכוללת סגירה מראש של כל אירועי

מקלדת אימוג'י

מקלדת אימוג’י

מקלדת אימוג’י למחשב – הוסיפו סמלים מושכים למודעות שלכם השתמשו במקדלת אימוג’י כדי להוסיף צבע וחיים למודעות גוגל או פייסבוק שלכם. אימוג’י ממגנט את העיניים,

תיק עבודות בשיווק דיגיטלי

דוגמה לתיק עבודות בשיווק דיגיטלי

תיק עבודות בשיווק הדיגיטלי נחוץ למי שמחפש עבודה בתחום והוא בתחילת דרכו. סוכנויות דיגיטל ישמחו לקלוט עובדים בעלי רקע וניסיון מועט בתחום, אך סביר להניח

שיווק דיגיטלי

אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי

להלן שלבים אשר מציגים את סדר הפעולות שיש לנקוט כדי להצליח לקדם עסק / גוף / ארגון דרך שיווק דיגיטלי. עמידה בשלבים אלו תשפר משמעותית את הסיכויים שלכם לעמוד ביעדים הדיגיטליים שלכם.

המלצות נוספות עבורך:

אוהבים מאוד שיווק דיגיטלי אבל מעניין אתכם לחקור נישות נוספים בנושא פרסום באינטרנט? ראו כאן קטגוריות נוספות בתחום:

תודה שהצטרפת לרשימת הדיוור!

אם אהבת את התוכן, אני אשמח לקבל ממך פרגון על ידי מתן ביקורת חיובית שתסייע לי לשפר את חשיפת האתר בפני גולשים נוספים. זה יועיל לי מאוד 🙏

קורס שיווק דיגיטלי

ההרשמה לקורס שיווק דיגיטלי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

מחיר הקורסים 8,000 ש"ח

מחיר הקורס המשולב: 6,500 ש”ח בלבד!

למידע נוסף והרשמה יש ליצור קישור בטלפון או בוואטסאפ:

קורס עיצוב גרפי

ההרשמה לקורס עיצוב גרפי מעניקה גישה משולבת להכשרות המתקדמות של:

עקב המצב הכלכלי הקשה שנכפה על החברה הישראלית כולה, ההרשמות לכל הקורסים יוענקו במחיר מסובסד כל עוד המשבר נמשך.
למידע נוסף יש ליצור קשר באתר.

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן... איך אפשר לעזור לך?